- Anoniem6 maart 2014 om 22:08
Hallo Allemaal,
Ik heb sinds 2 dagen heel erg zeurend/krampend gevoel rechts in mijn buik, en boven in mijn buik thv mijn maag.Ook trekt het erg door naar mijn rug en heb ik ook een zeurend gevoel in mijn rug(in het midden, een beetje bovenin) het verminderd niet echt als ik een andere houding aan neem.Ik heb nu al ongeveer 2 maand zo af en toe een zeurend gevoel in mijn bovenrug( weet niet of dit er mee te maken heeft),alleen de dokter dacht toen dat het iets met mijn spieren was. heeft iemand een idee wat dit kan zijn? Alvast bedankt6 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 maart 2014 om 22:36Dat zijn veel klachten op verschillende plekken.
Heb je maagklachten?
Reageren
Hoe is je ontlasting?
Heb je problemen met plassen?
Ben je man of vrouw?
Hoe oud ben je?Anoniem6 maart 2014 om 22:59Het lijkt er op dat ik last heb van me maag, verder niet echt veel klachten die daar bij horen.
Reageren
Mijn ontlasting is eigenlijk wel normaal,wel iets vettig maar dit heb ik wel vaker.
Ik heb geen problemen met plassen.
Ik ben een vrouw van 23 jaarJohn (moderator)
6 maart 2014 om 23:07Moeilijk te zeggen waar de klachten vandaan zouden kunnen komen. Misschien toch maar terug naar de huisarts.
ReagerenAnoniem6 maart 2014 om 23:08Kan het niet iets met mijn alvleesklier zijn? Of heb je daarbij andere klachten?
ReagerenJohn (moderator)
6 maart 2014 om 23:21Bij een aandoening van de alvleesklier horen echt nog wel andere klachten. Dat lijkt me niet voor de hand liggend.
ReagerenAnoniem6 maart 2014 om 23:27Oke dankuwel voor de reacties
Reageren