Zoeken Vraag het forum

rare pijnklachten in buik

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo Allemaal,
    Ik heb sinds 2 dagen heel erg zeurend/krampend gevoel rechts in mijn buik, en boven in mijn buik thv mijn maag.Ook trekt het erg door naar mijn rug en heb ik ook een zeurend gevoel in mijn rug(in het midden, een beetje bovenin) het verminderd niet echt als ik een andere houding aan neem.Ik heb nu al ongeveer 2 maand zo af en toe een zeurend gevoel in mijn bovenrug( weet niet of dit er mee te maken heeft),alleen de dokter dacht toen dat het iets met mijn spieren was. heeft iemand een idee wat dit kan zijn? Alvast bedankt

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat zijn veel klachten op verschillende plekken.

Heb je maagklachten?
    Hoe is je ontlasting?
    Heb je problemen met plassen?
    Ben je man of vrouw?
    Hoe oud ben je?

Reageren
    Anoniem

Het lijkt er op dat ik last heb van me maag, verder niet echt veel klachten die daar bij horen.
    Mijn ontlasting is eigenlijk wel normaal,wel iets vettig maar dit heb ik wel vaker.
    Ik heb geen problemen met plassen.
    Ik ben een vrouw van 23 jaar

Reageren
    John (moderator)

Moeilijk te zeggen waar de klachten vandaan zouden kunnen komen. Misschien toch maar terug naar de huisarts.

Reageren
    Anoniem

Kan het niet iets met mijn alvleesklier zijn? Of heb je daarbij andere klachten?

Reageren
    John (moderator)

Bij een aandoening van de alvleesklier horen echt nog wel andere klachten. Dat lijkt me niet voor de hand liggend.

Reageren
    Anoniem

Oke dankuwel voor de reacties

Reageren
Reageer op: rare pijnklachten in buik
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.