- Anoniem27 januari 2014 om 00:16
Hallo,
Aantal maanden gelden had ik last van overmatig gal braken.
Het was begonnen met simpel mijn ontbijt over te geven maar na mijn ontbijt bleef ik maar braakneigingen hebben met het gevolg dat ik gal spuwde. Dit is een zeer lange tijd doorgegaan en kon niks binnenhouden. Elke keer dronk ik water maar niks bleek te helpen. Het braken van gal bleef helaas aanhouden. Uiteindelijk ben ik vermoeid in slaap gevallen en was het de volgende dag over.
Nu vorige week had ik terug hetzelfde. Ik braak normaal niet zo heel vaak. Maar als ik braak stopt het nooit met het eten dat er uit moet, maar moet er toch steeds gal bijkomen. en dit blijft dan steeds terug lange tijd aanhouden. Weet iemand toevallig wat je kan doen tegen gal-braken? Zijn er geen middeltjes die de maag kunnen sussen?Alvast bedankt!
1 reactieReagerenJohn (moderator)
27 januari 2014 om 12:01Er zijn wel middelen die de maag kunnen “sussen” maar de vraag is of de klachten door de maag worden veroorzaakt.
Reageren
Ik denk dat het goed om met de klachten naar de huisarts te gaan en te overleggen of het wellicht verstandig is een echo te laten maken van de gal en de galwegen.