- melissa5 juli 2013 om 14:41
hoi,
ik heb sinds gisteren een pijnlijk gevoel in mijn maag.
een soort opgeblazen gevoel en ik kan ook niet poepen.
ik heb het gevoel dat ik door mijn maag heel snel buitenadem ben en alsof ik adem te kort heb.
weet iemand wat dit is??
groetjes melissa.3 reactiesReagerenEmma5 juli 2013 om 14:47Als je ook niet kunt poepen, lijkt het voor de hand liggend dat je last hebt van obstipatie.
ReagerenLeah5 juli 2013 om 14:49Hoi, Hier heb ik een tijdje last van gehad. Ik ben er toen voor naar de dokter gegaan en die vroeg mij of ik een snelle eter was. Als je snel eet kan het zijn dat je veel lucht meeneemt wat dus voor flinke pijnen kan zorgen. Let misschien ook op wat je eet. Drankjes als cola waar veel prik in zit kunnen (bij mij in ieder geval) nogal eens zorgen voor een opgeblazen gevoel. Het is misschien ook door wat je eet. Ik weet dat als ik veel eet, ik een paar uur later een buik als een ballon heb. Ik ben daar ooit voor naar de dokter geweest en die zei dat dat komt door dat het eten verteerd wordt en dat daar gassen bij vrij komen. En ja, dat voelt vervelend. Het kan overigens geen kwaad om naar de dokter te gaan voor de zekerheid.
Groetjes Leah
Reagerenmelissa5 juli 2013 om 18:57maar ik heb ook het gevoel dat ik zowat geen adem kan halen
Reageren