- Lorenzo2 juli 2013 om 19:27
ik heb sinds 2 dagen enorm last aan mijn buik
ik moet om het half uur of zelfs eerder naar de wc,
eerst was mijn ontlastig gewoon normaal maar nu ia het puur water.
ik heb hoofdpijn en ben draaierig ik drink genoeg ik drink zo
4 pakken met vruchtensap weg
ik ben heel bang want dit heb ik nog nooit gehadwat kan ik hier tegen doen??
alvast bedant
Lorenzo Lijesen , 16 jaar
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
2 juli 2013 om 23:36De pakken vruchtensap zullen dus zeker niet helpen! In tegegendeel.
Reageren
Probeer water of thee te drinken. Eet beschuit. Neem ook even contact op met de huisarts. Misschien is het goed om te laten onderzoeken war de diarree vandaan komt. Het kan een voedselvergiftiging zij of een bacteriële.
infectie.
Of gewoon de buikgriep.Kim6 juli 2013 om 16:50Al wat beter?
ReagerenJelle3 april 2018 om 14:57Ik heb nu precies hetzelfde ook duizelig en soms het gevoel alsof je moet kotsen ik merk wel dat water drinken helpt
ReagerenTim2 september 2018 om 09:53ik heb zelf gele waterigge ontlasting en heb het nog nooit gehad vanacht 6 keer naar de wc geweest en vanmorgen morst ik weer weet iemand wat ik moet doen of wat ik heb
av bedankt Tim
ReagerenLies B4 september 2018 om 11:02Hoi Tim
Reageren
Ik heb precies hetzelfde en nu al ruim 2 maanden. Word er helemaal gestoord van.
Heb een afspraak staan bij mdl arts maar dat is pas over 14 dagen .
Heb je ook andere klachten behalve waterige diaree? Beterschap !!Lies B4 september 2018 om 11:04misschien gewoon buikgriepje ?
ReagerenMiek27 januari 2025 om 20:01Bij mij is het gewoon doorzichtig ,is nu 2 x op een paar maanden gebeurd .Je kan t ook niet op houden .loopt er gewoon uit .Meestal als de darmen al leeg zijn.
Reageren