- Anon192837 maart 2013 om 23:06
Dag mensen,
Ik ben 22 jaar (M) en heb zins enkele maanden plotseling slijm bij m’n ontlasting. Soms gepaard met bloed.
Al paar keer bij de dokter geweest maar heb niet het gevoel dat die mij serieus neemt.
Ik word telkens weg gestuurd met zakjes movicolon om de stoelgang op gang te houden en de ontlasting zacht te houden (Ontlasting was voorheen erg hard en ging soms maar 1 keer in de 3 dagen naar de wc).
Verder heb ik geen buikpijn/maagkrampen en geen veranderingen in gewicht.
Ik voel me ook niet zwak of moe.
Bloedtest op Crohn was negatief.
Zodra ik ga liggen, bv. in bed s’avonds merk ik wel dat m’n darmen raar gaan doen. Borrelent gevoel of iets dergelijks.
Hebben jullie een idee wat het kan zijn ?
7 reactiesReagerenDave7 maart 2013 om 23:51Borrelen komt meestal omdat er teveel lucht in de darmen zit.
Reageren
Heb je al eens aan chronische hyperventilatie gedacht?Anon192838 maart 2013 om 08:29Kan dat ook slijm en bloed verklaren in de ontlasting ?
Het is eigenlijk allemaal tegelijk begonnen.
ReagerenLola8 maart 2013 om 10:29Hai, is je ontlasting wel nagekeken door een laboratorium?
ReagerenAnon192838 maart 2013 om 23:42Nee nog nooit. Heb dokter meerdere keren gevraagd of ik ontlasting mee moest nemen. Hoefde van hem nooit. Hij heeft ook nog nooit gecontroleerd op bv. aambeien.
Vandaag dokter weer gebeld, maandag een afspraak..waarschijnlijk verwijst ie me door voor een coloscopie.
Prut dokter..
ReagerenFemke10 maart 2013 om 14:27Poliepen in de darmen?! Een coloscopie is de juiste zet van je, heb ik ook een keer laten doen. Laat je weten hoe het met je gaat?
Femke
ReagerenPiet3 april 2013 om 18:34Weet je al iets meer? Ik heb ook al maanden slijm bij de ontlasting.
ReagerenQuote4 april 2013 om 13:26Slijm bij de ontlasting, wat te doen?
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aandoeningen/92651-slijm-bij-de-ontlasting-wat-te-doen.htmlIk heb last van bloedverlies uit de anus:
Reageren
http://thuisarts.nl/bloedverlies-uit-anus/ik-heb-last-van-bloedverlies-uit-anus