- Anoniempje11 juli 2012 om 14:37
Hallo,
Ik heb al een tijdje vage buikpijn.
Het is een zeurende buikpijn (niet heel erg pijnlijk) rond de navel en in mijn onderbuik. Ook is mijn maag erg gevoelig en ben ik af en toe misselijk. Mijn stoelgang verloopt trager dan anders. Wat kan dit zijn en wat kan ik eraan doen?Alvast bedankt.
7 reactiesReagerenOlga11 juli 2012 om 14:50Hallo, hoe oud ben je, wat eet je (gezond?), sport je, drink je alcohol, kun je zwanger zijn… Allemaal vragen maar om je verder te helpen, zou je dan wat meer info kunnen geven dan alleen ‘buikpijn’.
Groetjes
ReagerenAnoniempje11 juli 2012 om 15:11Oh sorry. Ik ben 17. Ik sport de laatste tijd een stuk minder dan ik altijd gedaan heb. Ik drink amper alcohol en ik slik de pil.
ReagerenEmma11 juli 2012 om 15:51Hallo Anoniempje, eerste wat in me opkomt: beetje last van spanning de laatste tijd? Je schrijft dat je 17 bent; tentamens gehad/examens?
Hoe lang slik je de pil al?
Groetjes Emma
ReagerenAnoniempje12 juli 2012 om 12:02Ja ik heb de laatste tijd wel wat stress volle periodes gehad inderdaad. Plus examens gehad, dat klopt.
Ik slik de pil al sinds mijn 14e ongeveer, aangezien ik altijd erge last had/heb van menstruatiepijn.
Liefs
ReagerenEmma12 juli 2012 om 13:15Ik ben geen dokter, maar ik denk dat het te maken heeft met (onbewuste) spanning door je examens. Dat is altijd spannend. Heb je nog geen uitslag? Hoe gaat het nu met je buik? Probeer gewoon lekker gezond te leven en er niet al teveel aandacht aan te besteden. Volgens mij moet het gevoel met een paar dagen dan toch wel over zijn… Zeker na een goede examen uitslag 🙂 Horen we van je?
Reageren
Groetjes EmmaAnoniempje14 juli 2012 om 08:06Heel erg bedankt. Ik heb al een poosje de uitslag hoor, geslaagd! Maar goed ik zal er niet te veel aandacht aan besteden. Ik heb nog steeds die vage klachten, maar dat gaat dan vanzelf wel over denk ik!
ReagerenJoost16 juli 2012 om 12:16Gefeliciteerd met je examen! Nu dus lekker genieten van je vakantie. Of ben je je aan het voorbereiden op een studie misschien? Dat kan ook spanning en dus buikpijn geven.
Groet Joost
Reageren