- Xtreme10 juni 2012 om 15:24
Hallo allemaal,
Ik heb al maanden last van een brok in mijn keel, ook heb ik last van een brandend gevoel achter in mijn keel, en ik heb oorpijn.(ook een soort brandend gloeiend gevoel)
Heb meerdere onderzoeken gehad, nu zegt men dan mijn maagklepje niet goed sluit.
Ik slik nu 3 x per dag 40 mg per pil, Omeprazol, en nog heb ik last.
Komt iemand dit bekend voor?
Ps: ik slik ook 2 x per dag 200 mg per pil Celebrex, voor mijn bechterew (soort reuma)
Iemand een betere oplossing of nog meer pillen slikken, of heeft iemand betere ervaring met andere pillen? Of is een operatie de oplossing?
Zijn deze hoeveelheid pillen wel goed voor een mens?
Ik kan het wel dragen, maar een fijn gevoel is het niet!Ben erg benieuwd of iemand dit bekend voor komt, of een oplossing heeft..
2 reactiesReagerenAnoniem3 april 2015 om 08:25Ik heb het ook brandende oorpijn en vaag gevoel in me keel loop al maanden kom er niet vanaf verschillende onderzoeken gehad niks te vinden
ReagerenSoen24 juli 2018 om 14:01Hallo allemaal ik ben nw ik heb ook last van brok in mijn keel echt irriterend keel pijn daarnaast ook oorpijn ,loop ook maanden ermee paar onderzoekingen gedaan maar niks gevonden ik vraag me af wat dit kan zijn? Ben al moe ,heeft iemand informatie hierover voor mij alvast bedank
Reageren