- Luuk-11 november 2011 om 18:39
Hallo iedereen,
Ik heb nu sinds 2 dagen een soort blijvende pijn in mijn buik. Deze is ongeveer ter hoogte van mijn navel, een beetje hoger. Hier is dan een soort constante pijn. Dit lijkt een beetje op buikrampen, alleen dan minder hevig maar wel constant. Soms lijkt dit even weg te zakken (voor bijv. een half uur), maar dan komt het weer vrij pijnlijk terug.
Misschien ook handig om te vermelden, eergisteravond had ik in een restaurant vrij apart gegeten. Daar at ik veel dingen (7-gangendiner) die ik nog nooit gegeten had. Andere mensen hebben hier niks aan overgehouden.
Als iets niet helemaal duidelijk is, of als ik de weinig info heb gegeven, meld gerust!
Weet iemand misschien waardoor dit zou kunnen komen, en nog beter, wat ik er aan zou kunnen doen om de klachten te verminderen?
Bij voorbaat dank,
Luuk
2 reactiesReagerenLuuk-11 november 2011 om 18:48Ohja, misschien ook handig te vermelden: Ik heb best vaak last van aarsmaden. Een paar dagen terug ook last van gehad, toen zo’n tabletje gepakt wat ik daar altijd voor pak.
ReagerenLuuk-13 november 2011 om 20:39Las er vanmiddag iets over, zou ook iets met blinde darm te maken kunnen hebben?
Reageren