Zoeken Vraag het forum

Opgeblazen gevoel buik

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Luuk-

Hallo iedereen,

Ik heb nu sinds 2 dagen een soort blijvende pijn in mijn buik. Deze is ongeveer ter hoogte van mijn navel, een beetje hoger. Hier is dan een soort constante pijn. Dit lijkt een beetje op buikrampen, alleen dan minder hevig maar wel constant. Soms lijkt dit even weg te zakken (voor bijv. een half uur), maar dan komt het weer vrij pijnlijk terug.

Misschien ook handig om te vermelden, eergisteravond had ik in een restaurant vrij apart gegeten. Daar at ik veel dingen (7-gangendiner) die ik nog nooit gegeten had. Andere mensen hebben hier niks aan overgehouden.

Als iets niet helemaal duidelijk is, of als ik de weinig info heb gegeven, meld gerust!

Weet iemand misschien waardoor dit zou kunnen komen, en nog beter, wat ik er aan zou kunnen doen om de klachten te verminderen?

Bij voorbaat dank,

Luuk

2 reacties
    Reageren
    Luuk-

Ohja, misschien ook handig te vermelden: Ik heb best vaak last van aarsmaden. Een paar dagen terug ook last van gehad, toen zo’n tabletje gepakt wat ik daar altijd voor pak.

Reageren
    Luuk-

Las er vanmiddag iets over, zou ook iets met blinde darm te maken kunnen hebben?

Reageren
Reageer op: Opgeblazen gevoel buik
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.