- charlotte184 juli 2011 om 17:44
Hallo allemaal,
Ik heb sinds 2 weken het gevoel of er iets in mijn keel zit.. Iets van haren of stof. Ben hiermee naar de ha geweest en die gooit het op stress. Ik kan zelfs niks meer eten want het eten blijft gewoon in mijn keel hangen.
Van het weekend kreeg ik ook andere klachten ik liep heel gewoon op straat en ineens kreeg ik hele erge pijnscheuten bij mijn schouderbladen, het voelde of er een spier niet goed zat maar het werd zo erg dat ik niet meer kon lopen. Toen ben ik naar de eerste hulp geweest. Aangezien ik vorig jaar een geirriteerde slokdarm had gehad gooide hij het daar op neer.
Hij ging me onderzoeken en zei dat het nogsteeds niet lekker zat… dat hij onstoken kon zijn… Het is alleen maar erger geworden voor mijn gevoel want deze symptomen herken ik niet. Ik heb weer maagzuurremmers gekregen, die slik ik nu 3 dagen. Ik ga me steeds beroerder voelen. Vandaag ben ik bij mn ha geweest en die gooit WEER alles op stress…
Maar nu ben ik op internet gaan rond kijken en ik heb vorig jaar een candida schimmel gehad bij mn vagina zou het misschien kunnen dat er n ook een in mn keel/ slokdarm zit?
Ik hoop echt dat iemand een antwoord weet want ik loop de dokter plat en hij ziet me weer aankomen..Groetjes Charlotte
1 reactieReagerenLinde8 juli 2011 om 19:54Waarom vertrouw je niet op de kennis en kunde van de huisarts en waarom volg je de adviezen bij stress en maagzuur niet gewoon op?
Reageren