Goedendag,
Sinds 2 maanden last van buikpijn, ontstaan na intensief sporten en volgen van weight care dieet, althans dat was mijn conclusie.
Na bloedtesten blijk ik een verhoogde Alat waarde te hebben van 81. Nu drink ik niet vaak alcohol, ja tijdens een feestje kan het hard gaan, maar dat is niet met regelmaat. Nu wil ik ook mijn buikpijn verklaren bij de uitslag, vooral last van een stekende pijn rechtsmidden van mijn buik, hoort dit erbij? Ook plassen is niet heel fijn.
Heb wel een te hoge bmi van 31, dus daar moet aan gewerkt worden, alleen zou graag willen weten of de klachten erbij kloppen.
Groet,
Zie het antwoord in je andere topic.
PS Kun je de buikpijn zelf oproepen door op je buik te drukken met je vingers?
Het is overigens niet zo handig om twee topics te plaatsen over hetzelfde maar dan n ieder topic iets andere info te geven. Dat kan leiden tot afwijkende antwoorden
Excuus, ik had de melding gekregen dat plaatsen niet gelukt was, dus heb dit niet gezien.
Op uw vraag als ik erop druk ik meer pijn heb dan is dit het geval ja.
Ben er een beetje onzeker over vandaar dat de vraagstelling wat anders is, omdat ik het niet kan verklaren.
Het zal dan toch met je spieren te maken hebben als gevolg van het intensief sporten
Ik lees in je andere topic dat je ook bij de huisarts bent gewest en die heeft aangegeven dat je je geen zorgen hoeft te maken
Klopt, maar is wel lastig, zit een beetje in me.
Anderzijds ben ik buikpijn niet gewend en is dit nieuw voor mij.
Wellicht mijn alat waarden bij toeval ontdekt dat die te hoog zijn, maar dat het vervelend is, kan je wel zeggen.
Vooral omdat het continue aanwezig is, dat blijft wel gek
Je leverwaarde zullen hoger zijn door je overgewicht.
En als de pijn van de buik van de spieren komt gaat dat ook niet weg als je niet stopt met sporten op de manier waarop je dat nu doet. Ga daarmee eens naar een fysiotherapeut
Ik was vergeten erbij te vertellen dat ik na klachten ben gestopt met het sporten, dus dat doe ik al bijna 2 mnd niet, maar blijf last houden, kan het ook uit de bekken komen?
Vooral ook het meest last van mijn buik als ik zit, als ik lig of wat achterover zit dan valt het wel mee.
I zou voor de buikklachten toch naar een fysiotherapeut gaan. Die kan dan ook kijken of de heup er iets mee te maken heeft