- Anoniem22 oktober 2024 om 18:35
Hallo,
Ik heb al een tijdje, zo 3 weken dat ik bijvoorbeeld de ene dag normaal 1x op de dag voor de grote naar de wc moet. Maar de andere dag is het in de avond soms wel is 4x met verschillende hoeveel heden. En altijd ongeverteert eten. Zelf voel ik mij oke. En laatst was het ook een paar weken als of het reepjes waren. Linialen van lichte pindakaas kleur leek het..
ik was in augustus naar de huisarts geweest omdat ik toen ook erg veel pijn aan mn buik had, voornamelijk linker onderkant.
9 reactiesReagerenAnoniem22 oktober 2024 om 18:37Hier een foto
ReagerenAnoniem22 oktober 2024 om 18:42Nog een poging
ReagerenJohn (moderator)
22 oktober 2024 om 19:18En wat zei de huisarts er dan van?
ReagerenAnoniem22 oktober 2024 om 19:47Hallo john,
Bedankt voor je snelle reactie, toen ik 27 augustus was langs gegaan, zei die dat het waarschijnlijk een virus was, ik was toen ook wel echt erg aan de diaree en krampen in mn buik, moeilijk slapen in de nacht en dat soort dingetjes.
Maarja nu voel ik mij gewoon goed, sport ook gewoon, alleen steeds als ik ga zitten, forceer ik het een soort van. Voornamelijk ook veel persen, en kom er altijd wel wat uit. Soms ook erg veel.
ReagerenAnoniem22 oktober 2024 om 19:50Sorry volgens mij nog steeds geen foto, poging 3
ReagerenJohn (moderator)
22 oktober 2024 om 20:05Je moet in ieder geval stoppen met forceren en maar te persen totdat er nog iets uitkomt. Dat is nergens goed voor daar krijg je alleen maar aambeien van. En anders maar weer terug naar de huisarts
ReagerenAnoniem22 oktober 2024 om 20:48Hallo,
Dit was de ontlasting van zo net..
Normaal heeft het dus wel deze kleur maar is het langer en dunnerReagerenBijlagen:
John (moderator)
22 oktober 2024 om 21:23Dat is gewoon bruin met wat onverteerd voedsel
ReagerenAnoniem22 oktober 2024 om 21:28Hey john,
Alweer dank voor de snelle reactie, ik denk dat ik mij weer veel te druk maak en van het ergste uit ga. Ben ik soms nogal goed in. Ik kijk het nog effe aan!
Fijne avond
Reageren