Ik heb gister avond heel veel rode bieten gegeten. Vandaag veel krampen in mijn buik gehad en nu moest ik 2 keer na elkaar naar het toilette en zat er allemaal rood in de ontlasting. Ik ben enorm bang dat het bloed is , omdat de ontlasting ook zacht was en ik last in mijn buik heb. In de bijlage een foto. Ik slik ook medicatie voor reuma omdat ik ontstekingen in mijn liezen heb en ze denken dat het een vorm van reuma is. Ben nu ook ongesteld maar denk niet dat dat hier mee te maken heeft.. de krampen misschien wel.
Hopelijk lukt het nu wel om de foto toe te voegen
Rode bieten dus. En dat kijkt me dan toch logisch als er veel van hebt gegeten
Bedankt voor je reactie! Dat stelt me al iets geruster. Dacht dat het bloed was door de medicatie die ik slik of vanwege de krampen die ik heb
Het is nog altijd enorm rood, kan dit door de rode bieten komen? Is nu bijna 2 dagen geleden, maak me toch wel zorgen nu
Dat zal best nog van de bieten kunnen zijn. Je kunt natuurlijk ook naar de huisarts gaan als je er ongerust over bent
Dat zal best nog van de bieten kunnen zijn. Je kunt natuurlijk ook naar de huisarts gaan als je er ongerust over bent
Moderator: J. Leppink (zorgprofessional)