Brandende en pijnlijke an"/> Brandende en pijnlijke anus - Medische Forum - Dokter.nl

Brandende en pijnlijke anus

Sinds vorig jaar december heb ik hevige klachten gekregen na de ontlasting. Scherpe pijnen tijdens de ontlasting en extreme branderigheid na de tijd wat bijna de hele dag aanhield. Dit gaat samen met penis klachten door verkeerd gebruik van de bekkenbodem.

Ik heb bijna zeker een scheurtje gehad, het voelde als open scheuren tijdens de ontlasting en had soms ook bloed bij het afvegen. Ik heb goede periodes gehad waarbij ik niet veel last had maar
    Het komt elke keer in alle hevigheid terug.

Ik heb mijn voeding aangepast en gestopt met alcohol drinken en mijn ontlasting is al tijdje zacht, het doet niet extreem pijn meer maar een tijdje na de ontlasting begint het te irriteren met lopen vooral. Ook heb ik elk zalfje wel
    Geprobeerd. Nu blijven de klachten komen, zelfs als ik nog geen ontlasting heb gehad begint het te irriteren zodra ik actief word.
    Recent door de huisarts laten kijken en geen aambeien of een kloofje te zien.
    Kan dit gewoon irritatie zijn of zou het nog nuttig zijn om verdere onderzoek aan te vragen?
    Kan het een kloofje dieper in de anus zijn die de huisarts niet goed kan zien?

Reageer

Het an vanuit de bekkenbodem zin

Reageer

Ik krijg 12 december een onderzoek naar de bekkenbodem, ik zou dit kunnen afwachten.
    Ik ben zelf heel
    Ongeduldig hier in, ik vind dat afwachten maar niks om te kijken of het misschien dit of dat is. Ik heb zo iets laat alles onderzoeken dan kan je dit afvinken. Maar
    Het moet wel zinvol zijn natuurlijk. Laatste dagen ook wat druk/lichte aandrang de gehele dag en het gevoel dat er nog wat zit.
    Zal het moeten afwachten.

Reageer
Reageer op: Brandende en pijnlijke anus
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif