Zoeken Vraag het forum

Bloed bij ontlasting

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik heb al maanden last van bloed bij de ontlasting. Ik ben maanden geleden bij de huisarts geweest toen had ik scheurtjes bij mijn anus dus zalf gekregen. Toen een hele tijd geen last gehad, tot een paar weken terug ik best veel bloed in de wc vond. Weer naar de huisarts, die zei dat het mogelijk van een aambei kwam dus zetpillen gekregen. Toen weer een paar weken geen last gehad tot 2 weken terug. Ik weet dat er wel weer een scheurtje zit maar daarmee heb ik niet zoveel bloed verlies mee gehad dan tot nu toe. Komt het bloed op de foto door scheurtjes of is er waarschijnlijk toch meer aan de hand? Ik begin best wel bang te worden voor darmkanker omdat het bloedverlies steeds terug komt. Mijn huisarts zegt dat darmkanker op de 27e niet kan.

2 reacties
    Reageren
    Anoniem
    John (moderator)

Op de allereerste plaats kan ik amper bloed ontdekken en het beetje eat er zou kunnen zijn zal dus van een scheurtje zijn. De rest in je ontlasting zijn onverteerde voedselresten

Reageren
Reageer op: Bloed bij ontlasting
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

4 min leestijd

Striae tijdens de zwangerschap: wanneer, voorkomen en welke crème helpt?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.