- Roy24 september 2023 om 17:58
Hallo ik heb een vraag. Sinds een uur heb ik soort zeurende pijn in mijn onderbuik rechts. Nu heb ik op thuisarts de symptomen gelezen. Ik heb geen koorts en ook geen andere klachten die bij de symptomen verder passen. Kan dit ook iets anders minder ergs zijn? Mijn temp is 36.8 graden
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
24 september 2023 om 18:09Lijkt nu niet bepaald op een blindedarm infectie.
ReagerenJoris01#24 september 2023 om 18:12Hoi John,
Het klopt dat ik net deze naam aan nam omdat ik bang was nu niet meer serieus genomen te worden. Door die andere berichten excuus hiervoor.
Ik heb nu 01# achter mijn naam gezet.
Ik ben nog iets vergeten te zeggen. Mijn buik begon eerst een beetje zeurderig samen te trekken en pas daarna leeg ik na een paar minuten pijn rechts onder in mijn buik een zeurende pijn. Wat kan het nog meer zijn?
Heb wel ook gewoon eetlust
ReagerenJoris01#24 september 2023 om 18:21En heb soms ook het gevoel dat ik naar de toilet moet en dan moet ik echt moeite doen en vervolgens komt er een beetje droge ontlasting uit klonterig hard.
En de pijn in mijn rechte onderbuik verandert nu van zeurderig naar pijnscheuten van 0 op 10. Een 6
ReagerenJohn (moderator)
24 september 2023 om 18:23@ Joris01
Reageren
Ik denk dat het gewoon je darmen zijnJohn (moderator)
24 september 2023 om 18:26@Joris01
Reageren
Het lijkt dan op obstipatieJoris01#24 september 2023 om 18:26Hoi John,
Dank voor je antwoord.
Kan dat met prikkelbare darm te maken hebben? Heel lang geen last meer van gehad overigens.Heel soms voel ik ook beetje pijn links
En iedere keer het gevoel alsof ik aandrang heb
ReagerenJohn (moderator)
24 september 2023 om 18:30Ja, dat zou zeker kunnen
Reageren