Zoeken Vraag het forum

Blinde darm?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Roy

Hallo ik heb een vraag. Sinds een uur heb ik soort zeurende pijn in mijn onderbuik rechts. Nu heb ik op thuisarts de symptomen gelezen. Ik heb geen koorts en ook geen andere klachten die bij de symptomen verder passen. Kan dit ook iets anders minder ergs zijn? Mijn temp is 36.8 graden

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Lijkt nu niet bepaald op een blindedarm infectie.

Reageren
    Joris01#

Hoi John,

Het klopt dat ik net deze naam aan nam omdat ik bang was nu niet meer serieus genomen te worden. Door die andere berichten excuus hiervoor.

Ik heb nu 01# achter mijn naam gezet.

Ik ben nog iets vergeten te zeggen. Mijn buik begon eerst een beetje zeurderig samen te trekken en pas daarna leeg ik na een paar minuten pijn rechts onder in mijn buik een zeurende pijn. Wat kan het nog meer zijn?

Heb wel ook gewoon eetlust

Reageren
    Joris01#

En heb soms ook het gevoel dat ik naar de toilet moet en dan moet ik echt moeite doen en vervolgens komt er een beetje droge ontlasting uit klonterig hard.

En de pijn in mijn rechte onderbuik verandert nu van zeurderig naar pijnscheuten van 0 op 10.  Een 6

Reageren
    John (moderator)

@ Joris01
    Ik denk dat het gewoon je darmen zijn

Reageren
    John (moderator)

@Joris01
    Het lijkt dan op obstipatie

Reageren
    Joris01#

Hoi John,

Dank voor je antwoord.
    Kan dat met prikkelbare darm te maken hebben? Heel lang geen last meer van gehad overigens.

Heel soms voel ik ook beetje pijn links

En iedere keer het gevoel alsof ik aandrang heb

Reageren
    John (moderator)

Ja, dat zou zeker kunnen

Reageren
Reageer op: Blinde darm?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.