- Mira4 februari 2023 om 14:55
Mijn dochter heeft sinds vanmorgen groene onlasting. We hebben geen spinazie etc gegeten, gister alleen paar plakjes komkommer. Zou dit hiervan kunnen komen?
Bijlagen:
10 reactiesReagerenJohn (moderator)
4 februari 2023 om 17:43Ik denk het wel want er zitten stukjes komkommer in de ontlasting
ReagerenSarah26 april 2023 om 12:29Ik poep en plas groen, gister heb ik druiven gegeten, en ik heb opgezocht en het stond van als door vitamine kan je groen plassen, ik heb vlees gegeten en soep en rijst en worst gegeten kan dat wel kunnen dat ik groen poep?
ReagerenSuzan26 april 2023 om 12:33@Sarah
Je zegt zelf dat het kan….
Reageren
Bel even je huisarts om advies,die kan inschatten of het verstandig is een monster in te leveren.John (moderator)
26 april 2023 om 17:18Zou kunnen
ReagerenHanna6 oktober 2024 om 17:29Ik heb bruine ontlasting met een beetje donkergroen/groen erbij. Gisteren heb ik een frambozentaart gegeten met fondant waar dus veel blauwe kleurstof in zat. Kan dit misschien de oorzaak zijn? Ik heb helaas geen foto.
ReagerenJohn (moderator)
6 oktober 2024 om 18:16Dat zal dan door de kleurstof komen of door bepaalde groenten die je hebt gegeten
ReagerenSare28 april 2025 om 15:04Ik heb gisteren 2 avocado’s gegeten en Koffie gedronken. Ik heb groene ontlasting. Moet Ik naar de Huisarts?
ReagerenJohn (moderator)
28 april 2025 om 15:34Dat kan dus van de avocado’s zijn en wat je voor de rest nog hebt gegeten. En daar hoef je dan niet mee naar de huisarts. Gewoon even kijken hoe het er mogen uitziet
ReagerenSanne24 juni 2025 om 11:50Ik heb vanmorgen rare poep gekregen. Ik heb gisteren alleen yoghurt pasta en en pistache ijs gegeten. Is dit normaal?
ReagerenJohn (moderator)
24 juni 2025 om 12:07Pistache ijs met veel kleurstof kan poep groen doen kleuren. Het water in toilet lijkt ook rood te zijn. Ben je wellicht ongesteld?
Reageren