- Tessa3 februari 2023 om 22:06
Mijn zoon van 12 heeft sinds een paar dagen keiharde zwarte balletjes in de ontlasting, ter grootte van een erwt. Als je ze kapot knijpt komt er er zwart slijm uit.
Ik kan hierover niks vinden op internet. Heeft iemand een idee?Groet, Tessa
10 reactiesReagerenJohn (moderator)
3 februari 2023 om 22:10Ik zou het zo helaas niet kunnen zeggen. Misschien iets wat hij eet?
ReagerenJan9 mei 2024 om 21:09Hey tessa,
Reageren
Mag ik vragen of u nu al weet wat de oorzaak tot dit voorval was want mijn zoon heeft exact hetzelfde?Hendrik16 oktober 2024 om 20:31Goedenavond,
Reageren
Weet iemand al wat dit is? Ik had zojuist een zwart bolletje in mijn ontlasting, het was echt hard en er kwam zwart slijm uit. Ik had ook buikpijn de afgelopen dagebPaola Lindaart4 november 2024 om 18:12Weet iemand al wat het kan zijn mijn dochter heeft het ook
ReagerenThomas17 januari 2025 om 12:57Ik heb dit nu voor de tweede keer in 2 maanden tijd. Iemand een idee?
ReagerenAnoniem1 maart 2025 om 23:54Weet u al wat het is heb het zelf toevallig ook?
ReagerenAnoniem9 maart 2025 om 07:23Weet u al wat het is aangezien ik hetzelfde heb?
ReagerenAnoniem9 maart 2025 om 07:47Weet iemand toevallig wat het kan zijn heb het nu zelf voor de 2 e keer in korte tijd. Kan hier daadwerkelijk helemaal niks over vinden. Lijken op een erwt met een klein gaatje erin. Als je het uitknijpen komt er zwarte plakkerige stroop achtig goedje uit. Maak me wel echt zorgen.
ReagerenRoos1 februari 2026 om 11:54Weet iemand al wat het is? Ik had vandaag ook zo’n balletjes mijn ontlasting.
ReagerenMileche9 februari 2026 om 08:17Heel benieuwd wat het is. Had er zojuist ook eentje. Perfecte vorm van een smartie maar iets kleiner, zwarte vsn buiten, keihard, maar na hard knijpen bleek er heldere lijmachtige substantie in te zitten. Dacht vanwege de perfecte vorm aan medicatie, maar gezien de lijm kan dat het niet zijn.
Reageren