- Bos7 december 2023 om 13:44
Nog een andere foto
John (moderator)
7 december 2023 om 16:54Ik kan er niets bijzonders aan zien. Twee kleuren kunnen idd door de vezels ontstaan en wat je eet en drinkt
ReagerenBos7 december 2023 om 17:18de 1e foto is dus ook wel een vrij normaal iets? U wordt weer bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen
Mvg
ReagerenJohn (moderator)
7 december 2023 om 17:33Zoals ik al schreef: Ik kan er niets bijzonders aan zien
ReagerenBos16 december 2023 om 13:09Goedemiddag
Vanochtend had ik moeilijke gevoelige ontlasting was wat hard en brokkelig nog wel.1 geheel maar bij het laatste stukje zaten een paar kleine spoortjes/streepjes bloed ben een maand geleden al eens bij de huisarts geweest hij heeft toen rectaal onderzoek gedaan met zijn vinger en had het toen over een kleine aambei
Zou dit daar nu ook van kunnen zijn?
Zal proberen een foto erbij te plaatsen laatse stukje ontlasting het is niet zo duidelijk te zien op de foto maar waren een paar kleine spoortjes/sliertjes bloed wat ik zo kon zien zal dus dan niet vermengt geweest zijn toch?
MvgReagerenBijlagen:
John (moderator)
16 december 2023 om 15:36Dat kan idd van een aambei zijn
ReagerenBos16 december 2023 om 15:55Bedankt voor uw antwoord
Dus volgens u is het ook geen vermengt bloed?
Ben later vandaag nogmaals naar het toilet geweest toen was het wat zachter en zag ik er niks bij
Zie foto
Alvast bedankt
Mvg
ReagerenBijlagen:
John (moderator)
16 december 2023 om 16:18Lijkt er toch op dat het van een aambei is
ReagerenBos10 januari 2024 om 15:38Goedemiddag,
Reageren
Heb nog even een vraag
Ik heb regelmatig last van darmgeluiden soms ploppen/borrelend. Soms wat laag gerommel maar ook wel eens een soort van fluitachtige tonen is dat ook wel een normaal verschijnsel?
Of is dat een symptoom van verstopping of obstructie of zo iets
of komt het wel vaker voor?
Alvast bedankt
MvgJohn (moderator)
10 januari 2024 om 17:51Dat kan heel goed bij PDS passen
ReagerenBos15 januari 2024 om 12:08Goedemiddag ,
Nog een vraagje ik had vanmorgen in verder normale ontlasting een klein zwart puntje iets van 1a2mm doorsnede kon ik er uit halen met puntje van wc papier het was hard maar kon het wel kapot drukken liet een zwart korrelig/poederachtig spoortje leek wel op een heel klein stukje houtskool ook de kleur zat in de ontlasting van de bijgevoegde foto heeft u enig idee?ReagerenBijlagen:
John (moderator)
15 januari 2024 om 12:23Zal toch iets zijn wat je gegeten hebt.. kan er zo niets bijzonders in zien
ReagerenBos15 januari 2024 om 12:27Oke kan niet b.v zoiets zijn als een stukje gestold bloed ofzo ? Of een korstje? Zal wel niet dan denk dan was het niet een soort van klein stukje geweest denk?
Alvast bedankt
Mvg
ReagerenJohn (moderator)
15 januari 2024 om 12:39Nee, daar lijkt het dus helemaal niet op
Reageren