Home / Maag & darmen / Pds of iets anders
Goedemiddag, ik loop al jaren lang met een probleem ik heb vaak last van me darmen en wisselende ontlasting ene keer 1x per dag naar de wc andere keer 5x. Ik ben hiervoor al heel vaak naar dokter geweest paar ker bloedgeprikt maar niet afgemaakt omdat ik dan out gaat de dokter heeft wel wat kunnen onderzoeken maar niet alles. Ik heb er zoveel last van de dokter zegt pds ik denk ook soms dat ik dan dood ga. Ik heb dit al zeker 12-13 jaar als ik iets ergs had zou ik dan al dood of in het ziekenhuis zijn beland..? Ben zo wanhopig de pijn soms in de darmen en de onrust help.. en ik weet dat er waarschijnlijk word gezegd ga naar de dokter maar toch:(
Als je dat al zo lang hebt, zal het niet ernstig zijn. Dus wellicht dan toch PDS
Je geeft aan al jarenlang wisselende ontlasting, misschien hoort dit wel gewoon bij jou. Daarnaast geeft je aan pijn. Wat voor soort pijn, heb je het dagelijks of gedeeltes van de dag, is het op 1 plek? Heb je ook nog andere symptomen waar jij of de arts iets mee kan voor een diagnose?
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!