Zoeken Vraag het forum

Bloed in ontlasting

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Haza

Dit is overduidelijk bloed in ontlasting toch? De hele ontlasting lijkt bloed.

11 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Wat heb je afgelopen dagen gegeten?

Reageren
    Haza

Niet anders dan normaal. Rijst , eieren, kipburger etc.

Reageren
    John (moderator)

Geen tomaten, geen paprika, geen redvelvet cake? Ook geen rode bieten of ander rood fruit?

Reageren
    Haza

Alleen tomaat . Maarja dat eet ik bijna dagelijks. Ik krijg binnen 2 weken ook een colonoscopie onderzoek ivm met hoge calprotectine waarde.

Reageren
    John (moderator)

Dan morgen toch maar even met de huisarts bellen

Reageren
    Haza

Dus het ziet er als bloederig ontlasting uit toch? Ik zie het goed?

Reageren
    John (moderator)

Er kan inderdaad bloed bij zitten. Maar dat de hele ontlasting rood is , is dan wel erg vreemd.

Reageren
    Haza

Oké dankjewel. Ze verdenken ergens wel dat ik een chronische darmaandoening heb. Ben bang dat het waar is .

Reageren
    Erik

Ik vond toevallig deze foto omdat ik aan het zoeken was naar roodbruine ontlasting. De mijne zag er net zo uit. Wat is er uiteindelijk uit gekomen? Had je een chronische darmaandoening. Mijn ontlasting is al 2 dagen zo en ook heel gelijkmatig van kleur.

Reageren
    Erik

Nog met foto deze keer

Reageren
    Erik

Nog een poging

Reageren
Reageer op: Bloed in ontlasting
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.