Zoeken Vraag het forum

Is dit PDS

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Soms heb ik ook aandrang maar dan komt er alleen lucht en slijm. Dat klopt toch niet? En een druk rechts binnen in mijn anus. Soms poep ik wel grote drollen, maar soms dus totaal niet.

Anoniem

En continue jeuk aan anus.

Reageren
    NN

Dat past dus weer precies bij PDS……

En aambeien…..

Reageren
    Anoniem

Ik heb soms ook gewoon dikke ontlasting. Maar soms moet ik ook harder persen met daarbij potlooddunne ontlasting. Dit is toch duidelijk anuskanker of endeldarmkanker?

Reageren
    Anoniem

En de druk als ik zit. De potlooddunne ontlasting soms. Steken over m’n hele buik. Slijm bij ontlasting. Jeuk aan kont. Heel vaak aandrang te poepen. Benauwd gevoel als ik druk op m’n darmen en dan scheten laten. Winderigheid soms, opgeblazen gevoel, buikpijn, rommelende darmen.

Reageren
    John (moderator)

PDS en waarschijnlijk je bekkenbodemspieren

Reageren
    John (moderator)

Als je dan toch overtuigd bent dat je kanker hebt , ga dan naar de dokter. !!! Dat kun je op internet niet oplossen

Reageren
    Anoniem

Dus u verwacht dat het PDS en bekkenbodemspieren zijn als ik het goed begrijp?

Reageren
    John (moderator)

Dat schrijf ik toch net?

Reageren
    Anoniem

Aandrang hebben, alleen een super harde scheet laten met alleen slijm is ook PDS?

Reageren
    John (moderator)

Joh…. ga gewoon met die klachten naar de huisarts

Reageren
    Anoniem

Maar die gaat toch zeggen dat het PDS is

Reageren
    John (moderator)

Dat is het ook. Maar jij blijft maar doorvragen dus de antwoorden hier helpen je niet. Dan maar terug naar de huisarts en naar een psycholoog voor je angsten

Reageren
Reageer op: Is dit PDS
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.