- Anoniem31 augustus 2022 om 11:44
Nou. Als ik voor 12:00 constant natte scheten laat. Heel de tijd opnieuw moet ontlasten. Er een constante druk op mijn anus is. Er slijm uitkomt. Voelt alsof er iets in mijn anus zit. Constant borrelingen heb. Dat kan toch gewoon anuskanker of endeldarmkanker zijn?
Anoniem31 augustus 2022 om 11:45Ik poep echt 5x per dag en gewoon redelijke drollen.
ReagerenAnoniem31 augustus 2022 om 13:18Ik voel gewoon een druk midden in mijn kont alsof daar iets zit wat pijn doet
ReagerenNN31 augustus 2022 om 13:29Logisch, want je hebt PDS en bent net op vakantie geweest,waar je niet erg lief voor je prikkelbare darmen bent geweest…..
Reageren
Die moeten nu weer omschakelen naar het eetpatroon van thuis en daar hebben ze moeite mee.
Zo werkt PDS.
Heeft met kanker helemaal niks te maken.Anoniem31 augustus 2022 om 13:42En de anuskrampen en de drukkende pijn in mijn kont als ik zit is hoe te verklaren?
ReagerenAnoniem31 augustus 2022 om 13:54Als ik pers, komt er ook maar een klein staafje uit, wat op een vernauwing duidt. Soms komt er wel een redelijk normale drol uit. Maar hoe kan dat dan vernauwd zijn?
ReagerenAnoniem31 augustus 2022 om 14:01Ik bedoel hiermee, de poep komt er soms plat uit, alsof er een gezwel zit dat het tegenhoudt.
ReagerenJohn (moderator)
31 augustus 2022 om 15:23door een aambei bijvoorbeeld
ReagerenJohn (moderator)
31 augustus 2022 om 15:24Zoek dan niet naar antwoorden op internet maar ga ermee naar de huisarts als je denkt toch kanker te hebben
ReagerenAnoniem31 augustus 2022 om 15:25Ik kan geen aambei hebben, want heb letterlijk nooit bloed bij de ontlasting gehad. Kan het ook psychisch zijn of bijvoorbeeld spieren zijn? Of wat kan het anders zijn, anuskanker?
ReagerenJohn (moderator)
31 augustus 2022 om 16:12“Wat ik me nog wel afvraag. Met druk in mijn kont. Anuskrampen. Soms slijm bij ontlasting. Anale jeuk. Buikpijn onderbuik. Gevoel alsof er iets in mijn kont drukt en die uitstraalt naar mijn billen en bovenbenen. Zonder gewichtsverlies en bloed bij mijn ontlasting. ”
Dat lijken eerder klachten die door je bekkenbodemspieren worden veroorzaakt
ReagerenAnoniem31 augustus 2022 om 16:16En het vele poepen hoe komt dat? Lijkt dus allemaal niet op anuskanker of endeldarmkanker?
ReagerenJohn (moderator)
31 augustus 2022 om 16:18Kinderen die willen krijgen voor de b…..
ReagerenJohn (moderator)
31 augustus 2022 om 16:22Ik denk dat ik idd vaak genoeg heb geschreven dat het toch je PDS is. Je kunt beter voor je angsten naar een psycholoog gaan. Want angsten en stress bevorderen de PDS ook nog eens
ReagerenJohn (moderator)
31 augustus 2022 om 16:47“Ik kan geen aambei hebben, want heb letterlijk nooit bloed bij de ontlasting gehad.” Dat hoeft ook niet altijd.
Reageren