Zoeken Vraag het forum

Is dit PDS

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Nou. Als ik voor 12:00 constant natte scheten laat. Heel de tijd opnieuw moet ontlasten. Er een constante druk op mijn anus is. Er slijm uitkomt. Voelt alsof er iets in mijn anus zit. Constant borrelingen heb. Dat kan toch gewoon anuskanker of endeldarmkanker zijn?

Anoniem

Ik poep echt 5x per dag en gewoon redelijke drollen.

Reageren
    Anoniem

Ik voel gewoon een druk midden in mijn kont alsof daar iets zit wat pijn doet

Reageren
    NN

Logisch, want je hebt PDS en bent net op vakantie geweest,waar je niet erg lief voor je prikkelbare darmen bent geweest…..
    Die moeten nu weer omschakelen naar het eetpatroon van thuis en daar hebben ze moeite mee.
    Zo werkt PDS.
    Heeft met kanker helemaal niks te maken.

Reageren
    Anoniem

En de anuskrampen en de drukkende pijn in mijn kont als ik zit is hoe te verklaren?

Reageren
    Anoniem

Als ik pers, komt er ook maar een klein staafje uit, wat op een vernauwing duidt. Soms komt er wel een redelijk normale drol uit. Maar hoe kan dat dan vernauwd zijn?

Reageren
    Anoniem

Ik bedoel hiermee, de poep komt er soms plat uit, alsof er een gezwel zit dat het tegenhoudt.

Reageren
    John (moderator)

door een aambei bijvoorbeeld

Reageren
    John (moderator)

Zoek dan niet naar antwoorden op internet maar ga ermee naar de huisarts als je denkt toch kanker te hebben

Reageren
    Anoniem

Ik kan geen aambei hebben, want heb letterlijk nooit bloed bij de ontlasting gehad. Kan het ook psychisch zijn of bijvoorbeeld spieren zijn? Of wat kan het anders zijn, anuskanker?

Reageren
    John (moderator)

“Wat ik me nog wel afvraag. Met druk in mijn kont. Anuskrampen. Soms slijm bij ontlasting. Anale jeuk. Buikpijn onderbuik. Gevoel alsof er iets in mijn kont drukt en die uitstraalt naar mijn billen en bovenbenen. Zonder gewichtsverlies en bloed bij mijn ontlasting. ”

Dat lijken eerder klachten die door je bekkenbodemspieren worden veroorzaakt

Reageren
    Anoniem

En het vele poepen hoe komt dat? Lijkt dus allemaal niet op anuskanker of endeldarmkanker?

Reageren
    John (moderator)

Kinderen die willen krijgen voor de b…..

Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat ik idd vaak genoeg heb geschreven dat het toch je PDS is. Je kunt beter voor je angsten naar een psycholoog gaan. Want angsten en stress bevorderen de PDS ook nog eens

Reageren
    John (moderator)

“Ik kan geen aambei hebben, want heb letterlijk nooit bloed bij de ontlasting gehad.” Dat hoeft ook niet altijd.

Reageren
Reageer op: Is dit PDS
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.