Zoeken Vraag het forum

Buikpijn midden links

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Robin

Ter hoogte van mijn navel een beetje links van mijn buik heb ik een zeurende pijn die vooral erger wordt als ik erop druk. Ik ben een jaar of 4 geleden gediagnostiseerd met PDS, maar ik heb mij nooit echt thuis gevoeld in deze diagnose. Ik heb niet echt PDS aanvallen ofzo, maar merendeel van de tijd heb ik gewoon dunne breierige ontlasting. Heel soms heb ik een periode van dagen dat het even normaal is, maar het overgrote deel van de tijd blijft mijn ontlasting altijd dun

Nu heb ik de laatste weken weinig eetlust, dunne ontlasting en sinds een paar dagen ook die pijn in mijn buik. Ik voel me ook erg moe en maak me erg veel zorgen. Ik heb wel ongeveer 1,5 jaar geleden een CT scan gehad van mijn buik vanwege nierstenen. Hierop zagen al mijn organen er verder normaal uit.

Ik was gisteren bij de huisarts, maar die gooide het op toch misschien een buikgriepje. Ik voel mij eigenlijk nooit serieus genomen met deze klachten terwijl ik er nu al een paar jaar mee loop en het lijkt alleen maar erger te worden.

Weet een van jullie misschien wat dit kan zijn of herkent iemand zich hier in?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Het past toch wel bij PDS

Reageren
Reageer op: Buikpijn midden links
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.