- Milly7 januari 2022 om 21:14
Net moest ik naar de wc en tot mijn schrik zag ik zowel bloed als slijm door mijn ontlasting.. ben hier enorm van geschrokken..
Ik weet dat dit vaak komt door iets ernstigs.
Wat moet ik nu doen.
Sorry voor de onsmakelijk foto..Bijlagen:
9 reactiesReagerenJohn (moderator)
7 januari 2022 om 21:15Kijk eens of je wellicht een aambei hebt.
ReagerenJohn (moderator)
7 januari 2022 om 21:16Heb je last gehad van diarree? Of buikklachten?
ReagerenMilly7 januari 2022 om 21:28Ik zie niet echt iets wat op een aambei lijkt..
Reageren
Ik had wel wat buikkramp maar dat heb ik al jaren.
Net weer ontlasting gehad maar hier zat dan weer geen bloed of slijm bij..
Ben wel nog angstigJohn (moderator)
7 januari 2022 om 21:35Dan even in de gaten houden. Als het weer gebeurt, neem je even contact op met de huisarts
ReagerenMilly7 januari 2022 om 21:36Afgelopen augustus heb ik nog een scopie gehad van de dikke darm. Als het kanker is hadden ze dat toen al kunnen zien of is dat te vroeg?
ReagerenJohn (moderator)
7 januari 2022 om 21:41Dat zal met kanker niks te maken hebben, dat hadden ze dan wel gezien. En binnen 6 maanden ontstaat dat niet
ReagerenMilly7 januari 2022 om 21:44Slijm en bloed bij de ontlasting is toch een symptoom van darmkanker?
ReagerenJohn (moderator)
7 januari 2022 om 21:49Dat kan. Maar kan ook een ontsteking zijn of een inwendige aambei. Darmkanker heb je in ieder geval niet, dat zou gezien zien in augustus en zoals ik al schreef ontwikkeld zich dat niet binnen 6 maanden
ReagerenMilly7 januari 2022 om 21:53Ik zal het in de gaten houden en anders contact opnemen met mn mdl arts.
Reageren
Bedankt in ieder geval