- Bart21 december 2021 om 21:47
Hallo,
Ik zit met een probleem en ik heb serieus jullie hulp nodig.
Ik heb al jaren buikpijn waardoor ik nu bezig met een tweede helicobacter kuur omdat de eerste niet hielp
In de 3de week van de kuur kreeg ik allemaal witte stukjes te zien in mn ontlasting met sliertjes en ook zulke platte. Ik weet bijna zeker dat het wormpjes zijn maar ze bewegen niet.
Ik heb al een ontlasting test gedaan maar volgens het onderzoek zou er niks ”ongewoons” te zien zijn.Op de foto laat ik je ”1” voorbeeld zien. Dit lijkt op een lintworm? Ik weet zeker dat ik geen noodles heb gegeten.
Wat zeggen jullie? Volgens het onderzoek dus niks aan de hand maar ik zit nog steeds met buikpijn en een helicobacter kuur voor 2de keer dat zomaar niet het probleem kan zijn maar de wormpjes..Ik hoop dat ik wat advies kan krijgen van jullie…
Bijlagen:
10 reactiesReagerenJohn (moderator)
21 december 2021 om 21:57Dat doet mij nou niet meteen aan een lintworm denken. Wat heb je de laatste 2 dagen allemaal gegeten? Probeer het je eens te herinneren
ReagerenSuzan21 december 2021 om 21:58Een lintworm is plat en wit,als een sliert gekookte bami
ReagerenBart21 december 2021 om 22:01Ik heb dus serieus niks gegeten dat hierop lijkt. Gewoon rijst, burger. geen noodels, bami of spaghetti..
ReagerenSuzan21 december 2021 om 22:02Bijvoorbeeld taugé door de rijst?
ReagerenBart21 december 2021 om 22:04Het is ook plat. Geel denkik ivm dat het in de ontlasting zit…
ReagerenBart21 december 2021 om 22:05Nee , gewoon kale rijst. En dit is niet de eerste keer. Ik heb dit dus nu al meer dan een week.
ReagerenSuzan21 december 2021 om 22:08Je zou het naar de huisarts kunnen brengen voor onderzoek. Een lintworm ziet er anders uit,die is egaal van vorm en wit,ook als hij eruit komt. En beweegt vaak ook nog
ReagerenSeleen25 november 2022 om 17:29Weet u al inmiddels wat het is? Heeft u een update?
ReagerenNova26 november 2022 om 10:22No offence maar dit lijkt net op op een prinsessenboon, toevallig geen prinsessenbonen gegeten?
ReagerenAnoniem – 975 mei 2025 om 00:43Weet u al wat het is? Ik heb toevallig exact hetzelfde gevonden in m’n ontlasting. Ik moest gelijk aan een stukje van een dode lintworm denken… was dit bij u ook het geval of niet? Ik heb trouwens ook de helico bacter bacterie gehad..
Reageren