Zoeken Vraag het forum

bloed op wc papier bij groot toilet

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • MC

Ik had gisteren bij het naar groot toilet gaan bloed op wc papier. Het was ongeveer een vierkante centimeter, en echt bloedrood. Een paar weken geleden had ik ook al eens bloed op wc papier, maar niet zo duidelijk. In de stoelgang zelf zie ik geen bloed maar lijkt me ook niet makkelijk om te zien. Ik ga vlot naar groot toilet. Maar als ik naar groot toilet ga lukt het meestal niet om alles eruit te krijgen, meestal moet ik uur later nog eens gaan voor de rest en dan heb ik soms bloed. Moet ik me nu zorgen maken?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat zal dan van een aambei zijn. Kijk eens naar je anus of er iets te zien is

Reageren
    MC

Bedankt voor uw reactie, neen is geen aambei.

Reageren
    John (moderator)

Dan zou het een fissuur kunnen zijn. Ga ermee naar de huisarts en laat ernaar kijken. Die zou er dan ook meteen iets voor kunnen voorschrijven

Reageren
Reageer op: bloed op wc papier bij groot toilet
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.