Zoeken Vraag het forum

Draden in poep

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Ikkiewiekie

Ik heb de laatste tijd last van taaie draden in mijn ontlasting, het lijkt wel alsof er wormen vervellen en dat naar buiten komt. Deze draden zijn ongeveer 5cm lang. Wat zou dit kunnen zijn? Ik maak me zorgen …

12 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ga ermee naar de huisarts. Moeilijk om daar zo zonder onderzoek iets over te zeggen

Reageren
    Aagje

Hoi Ikkiewikkie,

Ben je nog naar de HA geweest en weet je inmiddels wat het is/was?

Reageren
    Truus

Ook erg benieuwd wat dit was @ikkiewieke

Reageren
    Julia

Nog bekend geworden wat dit is?
    Hier hetzelfde probleem…

Reageren
    Dennis

Ik heb er ook last van ben benieuwd waar dit wegkomt. Lijkt op niks wat ik heb gegeten😪

Reageren
    Suus

@Dennis

Ga er dan mee naar de huisarts en laat die er naar kijken of het opsturen voor onderzoek.
    Dan kan er zonodig gericht iets aan gedaan worden.

Reageren
    Lilli

Hoi ik heb hetzelfde en ben er mee naar huisarts geweest en parasietentest laten doen. Ze zeggen geen wormen gevonden en geen eieren maar tot nog toe verlies ik nog steeds stukken wormen dus ben ook ten einde raad en weet niet wat nu.

Reageren
    Suus

@Lilli
    Breng de stukken “worm” naar de huisarts voor analyse. Dan weet je zeker wat het is en kan er zo nodig gericht behandeld worden

Reageren
    Kelly

Ik had precies hetzelfde, uitslag ook negatief en geen wormen oid. Ben er niet gerust op, vooral omdat de huisarts ook dacht het een worm was.

Reageren
    Moon

Hier een Crohn patiënt. Dit lijkt slijm in je ontlasting. Als je hier vaak last van heb in je ontlasting. Of vaak dunne ontlasting hebt op een dag en/of ook plotselinge andere buikklachten vraag dan aan je huisarts om een calprotectine test van je ontlasting. Dit meet de ontstekingscellen in je ontlasting. Als je ontstekingen in je darm hebt verlies je vaak ook veel slijm bij je ontlasting.

Reageren
    Sindy

Ik had vanmorgen het zelfde Heb al een tijdje darmklachten en buikpijn Woensdag naar de huisarts, sinds een tijdje al volcolon van de arts,dus afwachten wat het is

Reageren
    Annoniem

Help !!! Wat is dit ? Dit trok ik er uit naar het afvegen van mijn kont
    Het is een ronde en platte sliert en het bruin van kleur en is dit een worm of is het wat anders ?

Reageren
Reageer op: Draden in poep
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.