Zoeken Vraag het forum

Anale jeuk ontlasting soms met rood

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Rob

Ik heb al sinds lange tijd anale jeuk, soms is het volledig weg soms is het heel erg en dan lijkt het ook als of er een soort vochtige afscheiding zit die bijna geur en kleur loos is.

Soms heb ik ook wat helder bloed zitten aan het wc papier en soms lijkt het ook alsof er wat rood door de ontlasting zit. Meestel is de ontlasting vrij dun en zacht

Wat zou dit kunnen zijn, toch iets als aambeien? Van buitenaf zie je niet veel

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Aambeien of een fissuur zijn mogelijk

Reageren
    Rob

Is het dan wijs om aambeien zetpillen bv te gebruiken en te kijken of het beter gaat?

Reageren
    John (moderator)

Dan zou je eerst zeker moeten zijn dat er ook aambeien zijn… Heb je al eens gekeken of er iets opvalt?

Reageren
    Rob

Het is nu een beetje rood/rozig ik merk ook dat aan de “boven en onderkant” een cm van de anus een kleine rozige verdikking zit beetje moeilijk te omschrijven

Reageren
    John (moderator)

Dan kunnen het aambeien zijn. Je kunt een zalf proberen

Reageren
Reageer op: Anale jeuk ontlasting soms met rood
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.