- alias3 mei 2020 om 22:59
Hoihoi
Ik heb nu al ongv 3 weken last van een (uitwendige) aambei. Hij is best klein, maar het probleem is dat ik elke keer bloed bij de ontlasting heb. Nu heb ik nooit een goede stoelgang gehad en hier heb ik de laatste dagen mijn voeding aan aangepast waardoor ik nu wel elke dag ga en niet hoef te drukken en het is ook niet hard. Verder heb ik niet echt pijn van de aambei zelf, misschien na de ontlasting een beetje maar dat is het dan ook. Nu weet ik niet wat ik kan doen? Gewoon verder gaan met voeding zodat mijn stoelgang beter blijft of naar de huisarts? Ik weet vrijwel zeker dat dit komt doordat mijn stoelgang slecht is/was, alleen dat er bijna elke keer een klein beetje bloed bij vrij komt baart me wel zorgen.
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
3 mei 2020 om 23:04Ga aambeienzalf gebruiken
Reagerenalias9 mei 2020 om 21:21ik heb een zalf gekocht van de kruidvat nu lees ik dat je deze helaas niet mag gebruiken op bloedende aambeien. Mijn stoelgang is sinds deze week beter en zacht maar er komt nog steeds bloed bij is het handig om naar de huisarts te gaan of zal ik het nog 1 weekje afwachten?
Reagerenaliss9 mei 2020 om 21:31ik heb het trouwens al een maand
ReagerenJohn (moderator)
9 mei 2020 om 21:49Neem dan inderdaad even contact op met de huisarts
Reageren