Zoeken Vraag het forum

Opgeblazen gevoel, niet winderig

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Tim

Hallo,

Sins ongeveer een maand heb ik last van een opgeblazen gevoel. Het is precies of ik zou een windje moeten laten. Maar dit gebeurd niet, ik blijf zo een gevoel hebben precies of er zit lucht in mijn buik. Het is begonnen de 2e dag op vakantie(Tenerife) ik had daar nogal veel geheten die dag. Maar het gevoel is tot nu nooit echt volledig weg geweest. Mijn stoelgang ziet er wel normaal uit. Moet 1 tot 2x per dag naar het toilet. Je zou denken dat dit verlichting zou brengen. Maar blijf toch zelfs na het toilet een opgeblazen gevoel hebben. Ben al eens naar de dokter gegaan die heeft mij seducid en probiotical duo gegeven. Hij zij als het hier niet met beter is moet je een gastroscopi laten doen.. het is na 10 dagen nog niet beter..

Ik vind een gastroscopi wat overdreven. Zouden er geen andere oplossingen oorzaken zijn?

Alvast bedankt.

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Er zal toch even gekeken moeten worden waar de klachten vandaag komen en of het geen maag/darm bacterie is. En dat doen ze met een gastroscopie

Reageren
    Tim

Bedankt voor het antwoord, kunnen ze dat niet doen met een bloed/stoelgang onderzoek?

Reageren
    John (moderator)

Een gastroscopie is toch het meest betrouwbare onderzoek

Reageren
Reageer op: Opgeblazen gevoel, niet winderig
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.