Zoeken Vraag het forum

pijn in de zij

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Serafina

Ik heb sinds een anderhalfjaar verschillende klachten  pijn in de zij en de buik/maag zijn het ergste heb soms enorme steken in de zij, en  vooral savonds de laatste tijd vlak na het eten of later op de avond een stekende maagpijn die uistraalt door mijn hele lichaam vooral rug onderbuik en de borst. kan dan echt wel janken                sinds kort ook een klein pijnelijke plek in mijn linker zij ongeveer schuin naast mijn navel onder een rib . vaak begint de pijn daar ook en straalt het uit.                          heb overig  ook vaak misselijkheid, vermoeidheid, duizeligheid en hoofpijn buiten dat. ben door de huisarts niet serieus genomen dachten dat het voornamelijk stress is heb dat wel vaak maar nu niet. ook kon ik het pb darmsyndroom hebben zei ze maar heb geen drang om naar de wc te gaan.                                                                  Heb ook angst om me in het ziekenhuis te laten checken durft het niet.

wat zou het kunnen zijn???

Reageer op: pijn in de zij
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.