Zoeken Vraag het forum

soms bloed ontlasting

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Bartiaan1986

Goedemiddag, ik heb soms ineens helderrood bloed bij me ontlasting. Soms paar weken niks en als ik dan 1 dag veel slechte dingen eet of naar een feest ga en veel drink dan gebeurd het dat er bloed uit anus komt. Dan zit heel wc papier onder. En als ik dan paar dagen rustig aan doen kwa eten en alles en minder vaak naar de wc hoef dan is het weer weg. En heb voor de rest ook helemaal nergens last van. Geen pijn niet ziek echt helemaal niks. Kan dit een aambei zijn die soms bij harde ontlasting open gaat of iets?

2 reacties
    Reageren
    Bastiaan1986

Voor de rest drink ik veel water op een dag 2 3 liter en eet ik gezond en geen snoep of iets en sport 4x intensief in de week. Maar in totaal is het nu al wel 3 4 maanden dat het speelt. Had ook cremes gehaald bij kruitvat en leek te helpen maar dan ineens na 2 weken was het er weer. Dan voelt me anus ook beetje schraal als de eerst keer bloed.

Nu was dus gisterenavond dat het gebeurde op de wc. Vanmorgen weer geweest en toen was er een heel klein beetje( heel moeilijk te zien) En kom nu net van wc af en toen was het weer bloederig zonder pijn of iets.

Ik ga elke dag 2 3 keer per dag naar wc al jaren lang dus daar is niks aan verandert

Reageren
    John (moderator)

Het kan door een aambei veroorzaakt worden. Ga met de klachten naar de huisarts

Reageren
Reageer op: soms bloed ontlasting
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.