Zoeken Vraag het forum

Soms veel bloed wc papier nergens last van

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Sebastian86
    • Goedemorgen

Ik heb nu al een paar maanden eigenlijk rare klachten. Soms ineens veel bloed op wc papier en beetje in wc maar heb nergens last van geen pijn of iets. En als je afveegt komt het elke keer van 1 plek rond de anus.

Rare is soms heb ik dit 2 dagen achter elkaar en dan is het weg. Nu duurde het ook weer 6 dagen en ga naar de wc en het was weer raak.

Zat zelf te denken aan een aambei of anusfissuur maar heb echt al die tijd nergens pijn of last van. Heb van die aambeienzalf geprobeert  en leek te helpen maar dan na week ofzo kon het weer gebeuren

3 reacties
    Reageren
    Sebastian86

Ik moet zeggen dat als er helderrood bloed vanuit of op me anus komt ik altijd me maag ook een beetje voel. Geen pijn of iets. Maar je voelt jemaag gewoon. Misschien dat ik dan verkeerd gegeten heb.en me ontlasting hard scherp is en dat dan uiteindelijk dat kloofje of iets openmaakt.

Reageren
    Sebas1986

Lees nu dat bananen je ontlasting hard maken. Eet elke dag 2 bananen..misschien daarmaar eens mee stoppen

Reageren
    John (moderator)

Als je last hebt van harde ontlasting, zou je dat kunnen proberen. Eet eens ander fruit. Maar nog belangrijker is vezelrijke voeding, en voldoende water drinken. (1,5 – 2 liter per dag)

Reageren
Reageer op: Soms veel bloed wc papier nergens last van
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.