Zoeken Vraag het forum

gelige poep

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • anoniem

Ok, bedankt voor de info. Ik denk dat het inderdaad door die gummy van de psyllium komt want sommige delen zijn ook gewoon mooi bruin van kleur. Misschien verkleurd die ”gummy” misschien verkleurd door het licht wat erin weerkaats ofzo. Iig bedankt.

anoniem

sorry dat ik u nog 1x stoor. Dit is ook geen gele ontlasting toch? En als mn poep deze kleur blijf behouden hoef ik daarmee niet naar mijn huisarts?

Bijlagen:
    Reageren
    John (moderator)

Dat is geen gele ontlasting! Dat komt door de psyllium vezels

Reageren
    anoniem

Ok, want eerst zei u dat ik het een paar dagen aan moest kijken voordat ik naar de huisarts moet gaan. Moet ik als het deze kleur blijft nou wel of niet naar de huisarts?

Reageren
    John (moderator)

Toen ik dat schreef had ik nog geen foto gezien. Daar hoef je niet mee naar de dokter

Reageren
    anoniem

inderdaad geen zorgen. ik gebruik ook psyllium vezels en dat maakt ook bij mij de ontlasting wat lichter van kleur.

Bijlagen:
    Reageren
    Lip

Die eerste foto dat ziet er beetje zacht uit die ontlasting heb ik 1 keer per dag in de ochtend dunne poep geen diarree kan dat kwaad als je een week bijv dunne ontlasting hebt?

Reageren
    Lip

Raak er een beetje gestresst van gebruik ook antidepressiva nu 4 maanden kan het ook daarvan komen?

Reageren
    John (moderator)

Nee dat is geen probleem. Zal er vooral aan liggen wat je eet en drinkt

Reageren
    An

Iedere dag ook met lopen komt er slijm en dunne onlasting uit de anus ,soms het ik alleen zo veel slijm doorzichtig,nu gevoel schrijnende anus drang gevoel ,komt ook steeds diarree, ik heb lactose allergie soja en histammine allergie, ik heb deze klachten al 3 jaar met onlasting.

Reageren
Reageer op: gelige poep
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.