- anoniem28 maart 2018 om 22:12
Ok, bedankt voor de info. Ik denk dat het inderdaad door die gummy van de psyllium komt want sommige delen zijn ook gewoon mooi bruin van kleur. Misschien verkleurd die ”gummy” misschien verkleurd door het licht wat erin weerkaats ofzo. Iig bedankt.
anoniem29 maart 2018 om 15:15sorry dat ik u nog 1x stoor. Dit is ook geen gele ontlasting toch? En als mn poep deze kleur blijf behouden hoef ik daarmee niet naar mijn huisarts?
ReagerenBijlagen:
John (moderator)
29 maart 2018 om 15:27Dat is geen gele ontlasting! Dat komt door de psyllium vezels
Reagerenanoniem29 maart 2018 om 15:42Ok, want eerst zei u dat ik het een paar dagen aan moest kijken voordat ik naar de huisarts moet gaan. Moet ik als het deze kleur blijft nou wel of niet naar de huisarts?
ReagerenJohn (moderator)
29 maart 2018 om 16:06Toen ik dat schreef had ik nog geen foto gezien. Daar hoef je niet mee naar de dokter
Reagerenanoniem2 april 2018 om 00:48inderdaad geen zorgen. ik gebruik ook psyllium vezels en dat maakt ook bij mij de ontlasting wat lichter van kleur.
ReagerenBijlagen:
Lip11 februari 2022 om 16:21Die eerste foto dat ziet er beetje zacht uit die ontlasting heb ik 1 keer per dag in de ochtend dunne poep geen diarree kan dat kwaad als je een week bijv dunne ontlasting hebt?
ReagerenLip11 februari 2022 om 16:25Raak er een beetje gestresst van gebruik ook antidepressiva nu 4 maanden kan het ook daarvan komen?
ReagerenJohn (moderator)
11 februari 2022 om 16:27Nee dat is geen probleem. Zal er vooral aan liggen wat je eet en drinkt
ReagerenAn22 maart 2025 om 15:26Iedere dag ook met lopen komt er slijm en dunne onlasting uit de anus ,soms het ik alleen zo veel slijm doorzichtig,nu gevoel schrijnende anus drang gevoel ,komt ook steeds diarree, ik heb lactose allergie soja en histammine allergie, ik heb deze klachten al 3 jaar met onlasting.
Reageren