- Tina21 maart 2023 om 16:59
Heb jij gaalzuur test gedaan?
Daphne24 mei 2023 om 16:47Ik heb ook last van alle symptomen die hier voorbij komen (dezelfde soort ontlasting) en ben door middel van een ontlasting onderzoek bij Microbiome Center erachter gekomen dat ik een dysbiose heb in mijn darmen, dit is een overmaat aan slechte bacteriën vergeleken met de goeie bacteriën. Ook er een overmaat van het gist Candida Albicans (kan een schimmel worden) gevonden, helaas doet de huisarts hier niks mee. Daarnaast is bij de MDL-arts en dit onderzoek een verhoogde ontstekingswaarde in mijn darmen geconstateerd (maar niet zo hoog dat het Crohn kan zijn, maar wel verhoogd.. De MDL-arts doet hier niks mee). Via het ontlasting onderzoek wat ik zelf heb laten doen heb ik een persoonlijke probiotica laten maken, net begonnen en ben benieuwd wat het gaat doen!
Reageren
@AB ik hoop dat het al wat beter gaat! Door een antibiotica kuur kan je (is natuurlijk niet altijd zo) een overschot aan Candida krijgen. Heb je nogsteeds last, probeer dan eens een ontlasting onderzoek (buiten de huisarts om)Bang29 juli 2023 om 08:10Hoe is dit afgelopen?
ReagerenLuna17 september 2023 om 10:23Hoi Tilopa, ik heb dezelfde klachten als jij, en ook verminderde eetlust. Hoe gaat het nu met jou en weet jij nu misschien meer over je klachten?
ReagerenShel11 september 2024 om 12:55Hoi Luna, wat was bij jou de uitkomst? Loop met dezelfde klachten..
ReagerenArie H23 december 2024 om 12:34Hoi Hoi,
Reageren
is er hier nog iemand.
Ik heb ook gele ontlasting. Ik heb al maanden buikpijn, en de dokter heeft een poeponderzoek laten doen waarbij campylobacter naar voren kwam. ik heb antibiotica gekregen. dat is nu een maand geleden, maar het lijkt alleen erger te worden.
iemand dit meegemaakt?John (moderator)
23 december 2024 om 16:40Ga dan terug naar de huisarts en vraag om een verwijzing voor de MDL arts of om een nieuw ontlastingsonderzoek
Reageren