- Br30 oktober 2017 om 08:40
Heb al tijdje soms last van harde ontlasting en dan bloed op toilet papier en soms op ontlasting (Ik werk zelfstandig winkel, dus kan niet naar toilet zomaar als er klanten zijn dus moet vaak ophouden.)
Gisterenavond ging ik naar toilet en het deed pijn bij het drukken, en soms moest sluitspier effe toedrukken, toen ik naar stoelgang keek zag ik dat de pot bijna heel rood was en wc papier (helderrood) ook en het duurde effe voor dit stopte met bloeden. Ik ben nu iemand met met Hypochondrie dus je kan het al voorstellen hoe paniekerig.. voel nu raar gevoel in maag (geen pijn maar denk meer van opjagen..)
Nu ging ik een uur geleden weer naar toilet, op gemak en op de stoelgang zag je nog wat rood aanwezig en op toiletpapier beetje maar zelf in pot was het niet meer rood.
Zou dit dan gewoon nog altijd dit wondje zijn wat gisteren teveel druk had ?1 reactieReagerenJohn (moderator)
30 oktober 2017 om 09:15Dat zou kunnen, maar het zou ook een aambei kunnen zijn. Kijk zelf eens naar je anus of er iets te zien is.
Reageren