- anoniem19 oktober 2017 om 17:26
en ze zei, dat waarschijnlijk slechte bacterien de goede bacterien hebben ‘ omgesingelt ‘ in mijn lichaam..
John (moderator)
19 oktober 2017 om 17:26De probiotica kan zeker geen kwaad, maar voor de rest zou ik niets anders gaan gebruiken. Geen toegevoegde waarde en kost alleen maar veel geld.
ReagerenAnoniem19 oktober 2017 om 21:24tandor dus kortom, ik slik voor het ontbijt rabeprazol en voor het slapen gaan ook, maar tussendat ga ik ook de b12 zuigtablet gebruiken en na de maaltijd multivitsminen. Dus ik ga gewoon de b12 opnemem via zuig en overige alle vitaminen en mineralen via de multi, ookal gebruik ik rabeprazol ochtend en voor slapen?
ik wil je nogmaals van harte bedanken coor je steun, tips, hulp en informatie.
ik hoop dat ik snel beter ga worden na 9 maanden.
bedankt 🙂
ReagerenJohn (moderator)
20 oktober 2017 om 00:19Helemaal goed om dat zo te doen.
ReagerenAnoniem21 oktober 2017 om 19:02hey tandor ik wilde je wat mededelen en vragen.
altijd als ik multivitaminen slik krijg ik buikpijn dus echt pijn bij de darmen, rommelende buik..
vroeger toen ik altijd aan de multi wilde beginnen toen ik nog geen klachten had kreeg ik ook bijna altijd buikpijn..
nu is dat ook het geval. Mijn buik doet pijn en ik krijg last van winderigheid. En ook veranderig in ontlasting patroon dat ik naar de wc ga maar er niks bijna uitkomt dus gevoel dat je wel naar de wc moet..
komt zkr door de vitaminepillen want vroeger had ik het ook altijd
alleen wil ik natuurlijk ermee door voor mijn andere klachten als extra vitaminen enz.
ik slik het direct na de maaltijd, wat kan dit zijn wat kan ik eraan doen ik wil er zeker mee door maar natuurlijk zonder alerlei rare klachten door de voedingssuplement..
ReagerenJohn (moderator)
21 oktober 2017 om 19:07Neem ze dan een tijdens de maaltijd in.
ReagerenANoniem21 oktober 2017 om 19:19isgoed Tandor, vanaf morgen ga ik het tijdens de maaltijd innemen.
ik heb nu ook een opgezette dikke buik alsof er veel lucht in zit, kreeg ik vroeger ook altijd met vitaminepillen..
ReagerenJohn (moderator)
21 oktober 2017 om 19:31Dat zou kunnen…
ReagerenAnoniem21 oktober 2017 om 20:10ga ik dit dan blijven houden als ik het slik altijd? Of gaat het met de tijd wel weg is het miss kwestie van dat mn lichaam eraan moet wennen ofz?
doet wel pijn en rommelig
ReagerenJohn (moderator)
21 oktober 2017 om 20:12Die vraag kan ik helaas ook niet beantwoorden
ReagerenAnoniem24 oktober 2017 om 13:22hey Tandorr goedemiddag!
ik wilde je melden dat de b12 zuigtablet en/of multivitaminen me echt energie hebben gegeven. Mijn lichamelijke klachten zijn wel vermindert denk ik voel me iets energieker dankzij jou advies enz ik hoop dat ik nog beter ga worden wilde je nogmaals bedanken.
alleen had ik nog een vraag, ik heb nog seeds buikpijn, pijn bij mijn datmen door de vitaminepillen had ik vroeger ook sltijd ik verdraag het niet dat heb ik gemerkt van mezelf, alleen wil ik er natuurlijk mee doorgaan omdat het me wel beetje helpt tot nu toe.
alleen is het jammer dat ik er buikpijn door heb, kan ik misschien overschakelen naar een multivitamine maar dan in poedervorm? Misschien dat dat me geen buikkrampen en pijn gaat geven?
wat is je advies/tips?
ReagerenJohn (moderator)
24 oktober 2017 om 20:05Ik denk niet dat het veel verschil gaat maken… je zou misschien probiotica kunnen gebruiken. Zoiets als Yakult
ReagerenJohn (moderator)
24 oktober 2017 om 20:06Ik denk niet dat het veel verschil gaat maken… je zou misschien probiotica kunnen gebruiken. Zoiets als Yakult
ReagerenAnoniem25 oktober 2017 om 18:42bedankt voor je antwoord. Probiotica naast het suplementen?
ReagerenJohn (moderator)
25 oktober 2017 om 20:50Ja..
Reageren



