- Bart24 juli 2017 om 15:50
Hey iedereen, ik ben 24j oud en heb sinds enkele maanden last van men stoelgang. In oktober vorig jaar had ik een zware infectie met campylobacter, bloederige diarree en 4 dagen ziekenhuis. Sindsdien check ik mijn stoelgang elke keer en elke keer is er angst om terug bloed te vinden. Heb regelmatig last van plattere stoelgang en diarree, soms wat slijm als ik gewone stoelgang heb, en in die afgelopen maanden heb ik een drietal keer een beetje bloed er bij gehad (helemaal niet veel, je ziet het amper, maar als ik diarree heb zie je de rode “plekjes” precies drijven, het is niet dat het water rood kleurt). Anderhalve maand geleden een coloscopie gehad om te checken op poliepen, Crohn en Colitis maar de darm zag er heel normaal uit. Dokter zei dat bloed af en toe afkomstig kan zijn van aambeien, fissuren… Voor de rest ook veel gerommel in mijn buik en af en toe ook een kriebelig/jeukend gevoel aan de anus. Dit weekend dus ook weer diarree met aantal rode stukjes en bloed bij het afvegen… Iemand een soortgelijke ervaring die weet wat er scheelt? (als de andere aandoeningen hierboven zijn uitgesloten) Bedankt.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
24 juli 2017 om 18:05maar als ik diarree heb zie je de rode “plekjes” precies drijven, het is niet dat het water rood kleurt). Dat is dan toch geen bloed hoor. Eerder stukjes onverteerd voedsel. Ook stukjes bij het afvegen is geen bloed.
Ik denk dat je darmen nog niet helemaal hersteld zijn van de infectie.
Reageren