Zoeken Vraag het forum

Heel af en toe klein beetje bloed bij stoelgang

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Bart

Hey iedereen, ik ben 24j oud en heb sinds enkele maanden last van men stoelgang. In oktober vorig jaar had ik een zware infectie met campylobacter, bloederige diarree en 4 dagen ziekenhuis. Sindsdien check ik mijn stoelgang elke keer en elke keer is er angst om terug bloed te vinden. Heb regelmatig last van plattere stoelgang en diarree, soms wat slijm als ik gewone stoelgang heb, en in die afgelopen maanden heb ik een drietal keer een beetje bloed er bij gehad (helemaal niet veel, je ziet het amper, maar als ik diarree heb zie je de rode “plekjes” precies drijven, het is niet dat het water rood kleurt). Anderhalve maand geleden een coloscopie gehad om te checken op poliepen, Crohn en Colitis maar de darm zag er heel normaal uit. Dokter zei dat bloed af en toe afkomstig kan zijn van aambeien, fissuren…  Voor de rest ook veel gerommel in mijn buik en af en toe ook een kriebelig/jeukend gevoel aan de anus. Dit weekend dus ook weer diarree met aantal rode stukjes en bloed bij het afvegen… Iemand een soortgelijke ervaring die weet wat er scheelt? (als de andere aandoeningen hierboven zijn uitgesloten) Bedankt.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

maar als ik diarree heb zie je de rode “plekjes” precies drijven, het is niet dat het water rood kleurt).  Dat is dan toch geen bloed hoor. Eerder stukjes onverteerd voedsel.  Ook stukjes bij het afvegen is geen bloed.

Ik denk dat je darmen nog niet helemaal hersteld zijn van de infectie.

Reageren
Reageer op: Heel af en toe klein beetje bloed bij stoelgang
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.