- Robin19 juli 2017 om 22:09
Dag,
Ik heb zeer vaak last van buikpijn en diaree. Ik ben een stresspersoon en heb daardoor soms buikpijn. Maar mijn ontlasting is soms zeer raar daarnet had ik het weer het was al even geleden dat ik het gehad had. Ik heb een zeer hard gevoel dat ik naar de wc moet en als ik op de wc zit begint het rustig met een normale ontlasting en doet het geen pijn daarna na 20 seconden komt de tweede ontlasting en die brengt al iets van pijn mee en gevoel in hoofd en is al iets zachter dan weer na 20 of meer seconden komt de volgende ontlasting en die doet dan nog meer pijn en soms braakneigingen mee maar ik moet nooit braken miss is dit door de pijn en dit herhaalt zich nog een paar keer weer nier hoeveel meestal 4-5 keer en ik eindig met een waterachtige ontlasting en pijn. Ik heb dit soms maar niet vaak ik vind dit wel raar want ik heb elk stadium van de ontlasting gehad voor ik van de toilet kan ik begin dus met een heel normale en dan een lichtbruin achtige loopontlasting. Ik ben bang op kanker van iets maar weer niet wat het is. PS is het normaal dat tomarevelletjes in je ontlasting zitten.
Mvg,
Robin
4 reactiesReagerenRobin19 juli 2017 om 22:17Nu een uur of twee later heb ik waterachtige ontlasting.
ReagerenJohn (moderator)
19 juli 2017 om 22:55Ik ben een stresspersoon en heb daardoor soms buikpijn Dat kan natuurlijk wel de oorzaak zijn. je zou PDS kunnen hebben. Tomatenvelletjes zijn een heel normaal verschijnsel. Dat hebben wel meer mensen.
Ik zou wel eens met de klachten naar de huisarts gaan.
ReagerenRobin20 juli 2017 om 00:50Dag
Ben nu weer midden in de nacht moeten opstaan met misselekheid en warmte en denken dat ik moest overgeven en het was weer lopende ontlasting maar er zat nu een stuk tomaat ik zo het binnenste dat harde. Ik eet super veel kerstomaatjes als er in huis zijn zijn die altijd direct op dan spreek ik van ongeveer 400gr+ niet van zo een tiental kan dit misschien ook door de tomaten zijn of niet? Ik ben al eens naar de dokter geweest en een scan in mijn maag gedaan met zo gel en dan een apparaat over die gel die kijkt in je maag en een bloedtest maar alles was positief dat was 4-5 maand geleden dan waren de klachten even gestopt en nu weer. En wat is een PSD als ik vragen mag.
Mvg
Reageren
Robin(ik ben 17 jaar)John (moderator)
20 juli 2017 om 01:25Als je nou een beetje logisch nadenkt, dan is het n iet zo gek dat die klachten hebt als je zoveel van die tomaatjes eet… probeer je eens wat te beheersen.
PDS= Prikkelbaar Darm Syndroom.
Reageren