- Denice6 juni 2017 om 01:45
Hallo,
Ik heb sinds een week last van mijn rechter boven buik. Het voelt alsof er een druk op staat, en wat door loopt naar mijn rug.
Eerste instantie dacht ik, dit moet m’n galblaas zijn. T zit namelijk net iets onder mijn ribben.
Hiervoor ben ik bij de arts geweest en die vermoede het zelfde, een galsteen of galblaas onsteking. Hiervoor heb ik een doorverwijzing gehad voor bloedprikken een echo en urine controle. Echter is hier alles op negatief gevallen en zit ik zonder een uitkomst, want eigenlijk voel ik wel degelijk iets wat voor mijn gevoel niet klopt.
Ze zeiden echter wel dat ze een minuscuul poliepje hadden gevonden bij de galblaas maar dat dit geen kwaad zou kunnen.
Wat denken jullie hiervan?? Moet ik voor een second opinion gaan of opnieuw laten testen op andere uitkomsten?
Ik weet me momenteel namelijk even geen raad en ben toch best bezorgd.
Groetjes Denice
2 reactiesReagerenDenice6 juni 2017 om 09:10Ohwjah misschien handig om bij te voegen, bij de urine hadden ze bloedlichaampjes gevonden en vroegen me of ik moest gaan menstrueren. Ik moet wel maar ben het niet geworden i.v.m. het inslikken van de morning after.
Nu moet ik dus wachten tot ik heb gemenstueerd en als ik dan nog last heb moet terug komen. Maar dat duurt dus waarschijnlijk nog een maand!
🙁
ReagerenJohn (moderator)
6 juni 2017 om 10:07Je zou voor een second opinion naar een andere MDL-arts in een ander ziekenhuis kunnen gaan.
Reageren