Zoeken Vraag het forum

Geluid uit me darmen/maag

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Fidam

Heel de dag door rommelt me buik, wat kan ik hieraan doen? En wat is de oorzaak.

7 reacties
    Reageren
    Fidan

ik heb hier trouwens maanden lang last van, afentoe stopt het een paar weken maar daarna komt het weer terug..

Reageren
    John (moderator)

Eet en drink je wel op tijd en genoeg? Heb je last van diarree of verstopping?

Reageren
    Fidan

Ja ik eet genoeg zodat er geen geluid uit me buik komt, ook probeer ik gezond te eten. Ik ben bang dat ik zwanger ben maar me testen waren negatief in september heel de dag door rommelt me buik, ik had gister een vraag gesteld waar je btw onder had gereageerd met je kan niet zwanger sijn. Me maag rommelt heel de dag door en ik word er gek van. Ik ga als het goed is gewoon goed naar de wc.

Reageren
    Fidan

ik voel ook onder me navel belletjes in me buik ontploffen het voelt echt alsof er wat is maar iedereen zegt steeds je kan niet zwnager zijn maar het lijkt eht alsof ik wat voel

Reageren
    John (moderator)

Van een zwangerschap krijg je geen rommelende maag/buik. Je hebt er al maanden last van. Als je dan zwanger zou zijn zou je dat onderhand wel weten. Ik denk dat je vooral last hebt stress en spanningen.

Reageren
    Fidan

Jia maar het begon paar weken na me gemeenschap.. dus ik ben steeds bang zwanger te zijn. En wat kan ik er tegen doen

Reageren
    John (moderator)

Vooral stoppen met denken dat je zwanger bent.  Het zijn volgens mij gewoon stress klachten. Als je ongerust over blijft, ga dan naar de huisarts.

Reageren
Reageer op: Geluid uit me darmen/maag
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.