- Fidam6 januari 2017 om 13:24
Heel de dag door rommelt me buik, wat kan ik hieraan doen? En wat is de oorzaak.
7 reactiesReagerenFidan6 januari 2017 om 13:26ik heb hier trouwens maanden lang last van, afentoe stopt het een paar weken maar daarna komt het weer terug..
ReagerenJohn (moderator)
6 januari 2017 om 13:46Eet en drink je wel op tijd en genoeg? Heb je last van diarree of verstopping?
ReagerenFidan6 januari 2017 om 13:54Ja ik eet genoeg zodat er geen geluid uit me buik komt, ook probeer ik gezond te eten. Ik ben bang dat ik zwanger ben maar me testen waren negatief in september heel de dag door rommelt me buik, ik had gister een vraag gesteld waar je btw onder had gereageerd met je kan niet zwanger sijn. Me maag rommelt heel de dag door en ik word er gek van. Ik ga als het goed is gewoon goed naar de wc.
ReagerenFidan6 januari 2017 om 13:55ik voel ook onder me navel belletjes in me buik ontploffen het voelt echt alsof er wat is maar iedereen zegt steeds je kan niet zwnager zijn maar het lijkt eht alsof ik wat voel
ReagerenJohn (moderator)
6 januari 2017 om 13:57Van een zwangerschap krijg je geen rommelende maag/buik. Je hebt er al maanden last van. Als je dan zwanger zou zijn zou je dat onderhand wel weten. Ik denk dat je vooral last hebt stress en spanningen.
ReagerenFidan6 januari 2017 om 13:59Jia maar het begon paar weken na me gemeenschap.. dus ik ben steeds bang zwanger te zijn. En wat kan ik er tegen doen
ReagerenJohn (moderator)
6 januari 2017 om 17:30Vooral stoppen met denken dat je zwanger bent. Het zijn volgens mij gewoon stress klachten. Als je ongerust over blijft, ga dan naar de huisarts.
Reageren