- 3,4 methylenedioxymethamphetamine14 december 2016 om 18:46
Hey ik ben vandaag naar het toilet geweest en dankzij mijn hypochondrie ben ik altijd genijgd alles wat er verdacht uitziet te onderzoeken (heel erg vies ik weet het).
Maar er zat 1 poep stukje bij dat heel hard was en dreef.
Het hat de structuur van een hoop poeder stevig aanelkaar geplakt het was vrij droog en de toilet kleurde ook snel bruin.
Ik heb verder geen verstoping
Wel ga ik vaker naar het toilet normaal ga ik 1-2 keer per week naar het toilet nu 1-2 keer perdag.
Mijn poep is ong 5-6 op de bristol tront schaal vrij ligt van kleur ik heb veel gas en soms wat lichte spasme in mijn grote darm
En soms vind ik onverteere vliesjes en laatst nog broken aardapels en wat kleine stukjes van boontjes(ik had toen wel veel pruimtabak en 100g pure rauwe cacao 84% mischien dst het daar aan licht).
Dit klinkt absoluut niet gezond.
Ik ga liever niet naar de huisarts omdat ik heel erg bang ben dat hij mij een dodelijke diagnose geefd zoals darmkanker
Of hodkins lymfoom(mijn kut lymphe klieren zijn ook altijd opgezwollen).
Zeg aub dat ik niks heb of prikkelbaar darm syndroom dan hoef ik niet telkens zo angstig te zijn(ok het bevestigd mischien dat ik me aanstel maar dat helpt ook)2 reactiesReagerenJohn (moderator)
14 december 2016 om 18:57Allemaal geen rare dingen. Je moet niet zo op alles letten. Nergens voor nodig.
Reageren3,4 methylenedioxymethamphetamine14 december 2016 om 22:10Gellukig
Reageren