Zoeken Vraag het forum

Harde drijvende poep

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • 3,4 methylenedioxymethamphetamine

Hey ik ben vandaag naar het toilet geweest en dankzij mijn hypochondrie ben ik altijd genijgd alles wat er verdacht uitziet te onderzoeken (heel erg vies ik weet het).
    Maar er zat 1 poep stukje bij dat heel hard was en dreef.
    Het hat de structuur van een hoop poeder stevig aanelkaar geplakt het was vrij droog en de toilet kleurde ook snel bruin.
    Ik heb verder geen verstoping
    Wel ga ik vaker naar het toilet normaal ga ik 1-2 keer per week naar het toilet nu 1-2 keer perdag.
    Mijn poep is ong 5-6 op de bristol tront schaal vrij ligt van kleur ik heb veel gas en soms wat lichte spasme in mijn grote darm
    En soms vind ik onverteere vliesjes en laatst nog broken aardapels en wat kleine stukjes van boontjes(ik had toen wel veel pruimtabak en 100g pure rauwe cacao 84% mischien dst het daar aan licht).
    Dit klinkt absoluut niet gezond.
    Ik ga liever niet naar de huisarts omdat ik heel erg bang ben dat hij mij een dodelijke diagnose geefd zoals darmkanker
    Of hodkins lymfoom(mijn kut lymphe klieren zijn ook altijd opgezwollen).
    Zeg aub dat ik niks heb of prikkelbaar darm syndroom dan hoef ik niet telkens zo angstig te zijn(ok het bevestigd mischien dat ik me aanstel maar dat helpt ook)

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Allemaal geen rare dingen. Je moet niet zo op alles letten. Nergens voor nodig.

Reageren
    3,4 methylenedioxymethamphetamine

Gellukig

Reageren
Reageer op: Harde drijvende poep
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.