Zoeken Vraag het forum

Raar gevoel bij sterk inademen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Heya allemaal.

Ik heb sinds kort opgemerkt dat als ik erg sterk inadem een raar gevoel in mijn longen heb. Het is moeilijk te beschrijven, het voeld alsof mijn longen trillen, als ik mn handen op mn borstkas leg voel ik mn hele borstkas aan de binnekant vibreren zeg maar.. ik heb geen pijn, het voeld een beetje alsof ik mn longen schor gerookt heb >.< nu is mijn vraag of mn longen schor zijn of dat ik longkanker heb, ben nogal bang namelijk =(((

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Longkanker lijkt me wat ver gezocht……
    Het kan een luchtweginfectie zijn…ga met de klachten naar de huisarts

Reageren
    Woodstockske

hallo,

net zoals jij heb ik sinds enkele weken een raar gevoel aan mijn linkerkant.
    Dit ter hoogte van mijn long. Naargelang hoe ik zit of lig heb ik een ruisend/schurend gevoel. Als ik rechtsta rn ik adem diep in voel ik het niet maar als ik zit of neerlig voel ik het wel. Het is eigenlijk begonnen in het midden van mijn borstkast en nu voel ik het meer aan de zijkant tot net noder mijn ribben. Ik ben geboren met astma & heb al verschillende aanvallen gehad etc, maar dit voelt anders. Tevens heb ik al 5 familieleden verloren aan kanker dusik ben heeeeeeeeeeel bang!
    Mijn moeder was maar 42, oom was er 46, opa 86, andere oom, broer van men moeder op 67 & nog een tante van men moede rook op jonge leeftijd.Morgen ga ik bloed laten nemen & hoop maar op een goed resultaat, niets te erg dus. Ben nog maar net moeder geworden van een zoontje van 5 maand & wil er nog graag een hele lange tijd voor hem zijn 🙂

Wat was jou uitslag?

Reageren
Reageer op: Raar gevoel bij sterk inademen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.