- Anoniem31 januari 2014 om 19:34
Ik heb een hele waslijst aan mankementen, ik ben gisteren bij de huisarts geweest omdat ik griep had e 2dagen smorgens bloed in mijn slijm had zitten toevallig heb ik ook bloed geprikt voor het kijken naar bloedarmoede enz en dat was wel laag volgens de ha maar niet zorgelijk, verder was er niks raars in mijn bloed te zien, hij heeft in mijn keel gekeken daar zag hij verder ook niks vreemds en mijn lymfeklieren ook gelijk even goed gevoeld wat wel opgezet was (1 al jaren dat is daar ook bekend) hij zei je hebt luchtweginfectie, en daardoor heb je soms bloed in je slijm dat gebeurd weleens, ik vroeg nog moet ik geen foto’s laten maken want ik rook ook he, nee dat was niet nodig want mijn bloed gaf verder geen afwijkingen aan, daarna nog verteld dat mijn maag ook zeer deed en hij wist dat ik dat 2 jaar terug ook had en ik vroeg krijg je daar ook steken van in je borst? ( voor mij Rechts) hij gaf aan dat dat normaal was zelfs in je rug kon je dat krijgen, maar ik maak me zorgen juist door dat bloed in mijn keel, ik ben bang geworden om een huisarts te vertrouwen omdat mijn vorige huisarts tot 3x toe niet haar best deed en ik hier nu niet had gezeten als ik niet naar haar had geluisterd, een beetje hypo word ik er van, ik heb ook wel stress en hoofdpijn, en daar kun je ook veel klachten van krijgen maar geen bloed uit je keel dat weet ik zeker! Heeft iemand dit ook en kan iemand mij vevertellen wat normaal is?
Liefs
2 reactiesReagerenAnoniem31 januari 2014 om 19:40Ohw trouwens in mijn keel was het iets rood niet dat je fikse keelontsteking had ofzo, ik had wel veel last van mijn keel die dagen dat ik bloed in mijn slijm had zitten en ik ben trouwens 29 jaar
ReagerenJohn (moderator)
31 januari 2014 om 20:31Een hele lijst aan mankementen valt nog wel mee.
Kort samengevat:
Je hebt een luchtweginfectie of een griep. Je keel is enigszins rood dat past bij een luchtweginfectie of een virus infectie.(griep) Hierdoor kan er wel eens wal bloed bij het slijm uit je keel zitten. Je lymfeklieren zijn opgezet maar ook dat is normaal bij een virusinfectie. Je hebt last van je maag dat kan door de stress komen die je hebt net als je hoofdpijn. Alleen krijg je daar geen pijnklachten aan de rechterkant van. De maag zit links met de maagportier in het midden onder het puntje van je borstbeen.Het lijkt er dus op de je een griepje hebt en maag- en hoofdpijn van de stress. Dat valt dus allemaal nog wel mee.
Reageren