- Anoniem20 mei 2014 om 16:28
De uitslagen waren vandaag nog niet binnen.Morgen na 2 uur pas.
John (moderator)
20 mei 2014 om 16:49Nog even geduld dan maar. Had je de huisarts wel nog naar de sachets gevraagd?
ReagerenAnoniem20 mei 2014 om 17:03Ik heb morgen pas een afspraak bij hem.Ik zal het zeker doen.
ReagerenJohn (moderator)
20 mei 2014 om 17:12Okay.
Reageren
Laat morgen even wat weten als de uitslagen hebt.Anoniem21 mei 2014 om 14:29De uitslagen zijn nog steeds niet binnen.Ik heb om die sachets gevraagd.Hij zei morgen gaan we verder kijken hoe en wat.
ReagerenJohn (moderator)
21 mei 2014 om 15:55Dan nog maar even afwachten tot morgen. Er zit helaas niets anders op.
ReagerenAnoniem22 mei 2014 om 06:23Denk je naar jouw professionele mening dat het iets ernstigs is? Had vorig jaar juni ook een xthorax gedaan en daarna gastroscopie.Dan hadden ze dat toch gezien? Zoals ik al zei heb hier al een paar jaar last van.Ik ga zo bellen voor de uitagen.
ReagerenJohn (moderator)
22 mei 2014 om 07:39Nou, ernstig hoeft dat niet perse te zijn. De vraag is waardoor het ontstaat. En met een gastroscopie hoeft dat niet perse altijd meteen te zien te zijn.
ReagerenAnoniem22 mei 2014 om 07:42Nou.Ze hebben een fout gemaakt met opsturen van de uitslagem.Ze hadden de uitslagen naar mn oude huisarts gestuurd en die is inmiddels met een eigen praktijk begonnen.Ze gaan het faxen naar mn nieuwe huisarts en ik kan over 15 minuten bellen voor de uitslagen.
ReagerenJohn (moderator)
22 mei 2014 om 07:46Jeetje wat een gedoe. Maar goed ze komen eraan.
ReagerenAnoniem22 mei 2014 om 07:49Ja…. zo gaat het al 4 jaar.Het is nooit wat en ik kan naar huis gaan en alles duurt zo lang.
Ik had het over slokdarmkanker.Die zouden ze toch gezien hebben vorig jaar met gastroscopie?
ReagerenAnoniem22 mei 2014 om 07:56De uitslagen zijn binnen maar de dokter moet het nog beoordelen en dan word ik morgen na 2 uur gebeld.Dus ik kan weer wachten…
ReagerenJohn (moderator)
22 mei 2014 om 08:09Pfff, dat hadden ze dan ook meteen kunnen zeggen dat je daar op moest wachten. Er zit dus helaas niets anders op dan maar weer wachten.
Slokdarmkanker zouden ze overigens wel hebben gezien.
ReagerenAnoniem23 mei 2014 om 13:38En wat denk je? Weer niks.Ze hadden de fax van de Maasstad Ziekenhuis helemaal niet gekregen.Dus ik moest weer de ziekenhuis bellen en de fax nummer van mijn nieuwe huisarts
Reageren
Doorgeven.En nu moet ik weer wachten.Hoe lang weet ik niet.John (moderator)
23 mei 2014 om 18:40tjonge tjonge, daar zou je toch de sch… van krijgen.
Reageren
Niets aan te doen. Toch maar weer wachten. Er zit niets anders op. Ik wens je in ieder geval een prettig weekend.