Zoeken Vraag het forum

Bang voor longkanker

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

De uitslagen waren vandaag nog niet binnen.Morgen na 2 uur pas.

John (moderator)

Nog even geduld dan maar. Had je de huisarts wel nog naar de sachets gevraagd?

Reageren
    Anoniem

Ik heb morgen pas een afspraak bij hem.Ik zal het zeker doen.

Reageren
    John (moderator)

Okay.
    Laat morgen even wat weten als de uitslagen hebt.

Reageren
    Anoniem

De uitslagen zijn nog steeds niet binnen.Ik heb om die sachets gevraagd.Hij zei morgen gaan we verder kijken hoe en wat.

Reageren
    John (moderator)

Dan nog maar even afwachten tot morgen. Er zit helaas niets anders op.

Reageren
    Anoniem

Denk je naar jouw professionele mening dat het iets ernstigs is? Had vorig jaar juni ook een xthorax gedaan en daarna gastroscopie.Dan hadden ze dat toch gezien? Zoals ik al zei heb hier al een paar jaar last van.Ik ga zo bellen voor de uitagen.

Reageren
    John (moderator)

Nou, ernstig hoeft dat niet perse te zijn. De vraag is waardoor het ontstaat. En met een gastroscopie hoeft dat niet perse altijd meteen te zien te zijn.

Reageren
    Anoniem

Nou.Ze hebben een fout gemaakt met opsturen van de uitslagem.Ze hadden de uitslagen naar mn oude huisarts gestuurd en die is inmiddels met een eigen praktijk begonnen.Ze gaan het faxen naar mn nieuwe huisarts en ik kan over 15 minuten bellen voor de uitslagen.

Reageren
    John (moderator)

Jeetje wat een gedoe. Maar goed ze komen eraan.

Reageren
    Anoniem

Ja…. zo gaat het al 4 jaar.Het is nooit wat en ik kan naar huis gaan en alles duurt zo lang.

Ik had het over slokdarmkanker.Die zouden ze toch gezien hebben vorig jaar met gastroscopie?

Reageren
    Anoniem

De uitslagen zijn binnen maar de dokter moet het nog beoordelen en dan word ik morgen na 2 uur gebeld.Dus ik kan weer wachten…

Reageren
    John (moderator)

Pfff, dat hadden ze dan ook meteen kunnen zeggen dat je daar op moest wachten. Er zit dus helaas niets anders op dan maar weer wachten.

Slokdarmkanker zouden ze overigens wel hebben gezien.

Reageren
    Anoniem

En wat denk je? Weer niks.Ze hadden de fax van de Maasstad Ziekenhuis helemaal niet gekregen.Dus ik moest weer de ziekenhuis bellen en de fax nummer van mijn nieuwe huisarts
    Doorgeven.En nu moet ik weer wachten.Hoe lang weet ik niet.

Reageren
    John (moderator)

tjonge tjonge, daar zou je toch de sch… van krijgen.
    Niets aan te doen. Toch maar weer wachten. Er zit niets anders op. Ik wens je in ieder geval een prettig weekend.

Reageren
Reageer op: Bang voor longkanker
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.