- tom30 maart 2013 om 18:59
hallo iedereen,
mijn problemen begonnen in november 2012. ik kreeg last van pijn rechtsboven mijn rug en had het gevoel dat ik niet volledig meer kon inademen. de pijn kwam sporadisch op en ging dan terug weg. Ik had er enkel last van als ik lichtjes achterover leun.Achter een paar weken begon dezelfde pijn ook op te spelen aan de linkerkant. Ben vervolgens naar de chiropractor geweest. Als die me “kraakte” was de pijn voor 2 dagen weg maar later kwam het gewoon terug.
Momenteel zijn we de maand maart en heb ik er nog altijd last van: soms aan de rechterkant,soms aan de linkerkant. Problemen met mijn ademhaling heb ik echter niet meer. Als ik ga gaan lopen heb ik er totaal geen last van. Ik rook ongeveer 6 sigaretten per dag en ben langzaam aan het afbouwen. Soms kan ik ook misselijk zijn heb ik last van een hoge bloeddruk. Ik vraag me af of dit iets met mijn longen kan te maken hebben…Ik denk dat de hoge bloeddruk komt doordat ik er te veel aan denk kanker te kunnen hebben. [img]http://www.dokter.nl/media/kunena/attachments/legacy/images/DSC03558.JPG[/img]1 reactieReagerenAnoniem4 april 2013 om 14:13Een te hoge bloeddruk kan rugpijn als klacht geven.
Reageren