- Mancho Blom20 augustus 2012 om 07:47
Ik heb vorige week op een gegeven moment last van spieren in mn rug gekregen (dacht ik), heb ik wel vaker last van en dat gaat dan na n paar dagen over. Maar in de loop van de week werd het steeds erger en was het zo dat ik, bij het diep inadememen idd spierpijn kreeg en hoorde/voelde ik geborrel in mn rechterlong. Toen vond ik het tij d om naar de dokter te gaan, zij ook luisteren naar mn longen maar hoorde niets en natuurlijk ook gevraagd wat mn klachten waren maar kon niets vinden. Ik kreeg een verwijskaart om bloed te laten prikken (nog geen uitslag overigens) dit was afgelopen vrijdag. Zaterdag werd op een gegeven moment de pijn zo hevig dat ik naar de huisartsenpost in het ziekenhuis bent gegaan, de dokter daar beweerd dat ik een kneuzing in mn middenrif hebt…goed…maar nu het vreemde hij schrijft mij diclofenacnatruim (arthrotec 75) voor..een onstekingsremmer?!. Daar moet ik zo dusdanig veel van slikken i.c.m. paracetamol om de pijn te verlichten..ongekend. Dus vandaag maar weer een afspraak met mn huisarts voor evt. andere pijnstillers en/of mischien andere diagnose gezien de medicijnen.
4 reactiesReagerenLana20 augustus 2012 om 14:50Ik lees in de bijsluiter dat Diclofenac ook wordt voorgeschreven bij spierpijn. Maar kennelijk helpt het jou niet voldoende?
Groetjes
ReagerenAnoniem13 januari 2014 om 19:09Wat was het uiteindelijk ? Ik heb precies hetzelfde probleem nu. Wat een rot pijn is het zeg. Heb het na hevige spanningen gekregen waar ik oxsazepan voor heb gekregen. Hoop snel wat te horen hierover.
ReagerenAnoniem4 februari 2014 om 12:28Kan goed een klaplong zijn
ReagerenAnoniem26 april 2015 om 17:12Ik heb de zelfde klachten. Mijn long is gedeeltelijk ingeklapt.
Reageren