Wat kun je allemaal zien op een long foto
Kan je daar ook kanker op zien bijvoorbeeld of alleen een afwijking ?
kanker is daar ook op te zien
Als ze zo’n wit plekje vinden kan het dan van alles zijn ook bijvoorbeeld een litteken van een longontsteking en is er dan extra onderzoek nodig om te bepalen of het kanker is of zien ze dat gelijk
Kanker kleurt niet als een wit vlekje.
Dan heeft de huisarts tegen me gelogen die zij dat als er wat ergs was dat je dat niet kon zien ik wil het ook niet weten
Nu heb ik spijt dat ik het gedaan heb
Dan zouden zo ook geen longfoto's hoeven te maken... die worden toch gemaakt om te kijken of er iets mis met de longen.
Misschien heb je de huisarts verkeerd begrepen. Of ik heb me niet goed uitgedrukt.
Als je kanker hebt, is er een afwijking te zien op de foto. Dat zal dan wel nog verder onderzocht moeten worden.
Vraag me alleen af, dat als je het toch niet wilt weten, waarom laat je dan een longfoto maken?
Ik kwam eigenlijk alleen voor benauwdheid en het ophoesten van slijm heb al jaren copd en weet waar de benauwdheid van komt
De huisarts vroeg is er wel eens een long foto gemaakt je kan er niet op zien als er wat ergs aan de hand is alleen als er een ontsteking of embolie zit
Ik ben weduwe en wil eigenlijk niet weten als het iets ergs is dat geeft alleen maar zorgen die heb ik genoeg gehad ik laat er niks aan doen mocht het niet goed zijn ik wil het eigenlijk helemaal niet weten
Nou ja, blijkbaar is er dus niks gevonden. En ik denk dat de huisarts rekening heeft gehouden met je wens dat je het niet wilde weten als er wat was.
Maar als het toch al niet wilt weten en er niets aan wilt laten doen, was het ook niet zo handig om op internet te gaan zoeken. Dan kun je namelijk van alles tegenkomen
Ik heb de uitslag al binnen er staat geen infiltraten en geen aanwijzingen voor ruimte innemende pathologie
Dan neem ik aan dat alles goed bevonden is qua gekke dingen
Geen gekke dingen
Heel er bedankt zo opgelucht kan ik weer goed slapen vannacht
Graag gedaan