- Gino6 januari 2017 om 19:45
Hallo, ik ben een jongen van 18 jaar,
Ik heb sinds gisteren een droge hoest, soms komt wat slijm mee, ik bleef maar hoesten tot ik opeens moest overgeven, er zat denk ik geen bloed bij, ik weet het niet want ja, ik had spaghetti gegeten en door de saus zag ik het niet echt, maar ik kon niet slapen omdat ik steeds moest hoesten, vandaag net hetzelfde, om de 2 minuten kreeg ik een hoestbui, ik ben ook een beetje kortademig, als ik diep inadem geeft het zo’n geluid alsof er veel slijm zit snap je? Mijn borst doet ook pijn, ik denk door de hele dag door continue te hoesten? Ook aan mijn rug een beetje.. Nu, ik ben ook een roker al van mijn 16 jaar, en men tante is ook net af van een bronchitis, ik heb nu wel wat schrik dat het misschien longkanker ofzo kan zijn.. graag snel een antwoord, grtz Gino
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 januari 2017 om 20:02Dat heet gewoon verkoudheid !
ReagerenGino6 januari 2017 om 20:12En dat overgeven want 10 minuten geleden hangde ik weer boven de wc, is dat normaal bij een verkoudheid? Want dit is de eerste keer bij een verkoudheid dat ik vaak moet overgeven of komt het gwn door het hoesten?
ReagerenJohn (moderator)
6 januari 2017 om 20:19Dat komt inderdaad door het hoesten. Intensief en diep hoesten kan een braakreflex veroorzaken.
ReagerenGino6 januari 2017 om 20:25Ontzettend bedankt!!
Reageren