Zoeken Vraag het forum

Help! Is dit longkanker???!!

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Gino

Hallo, ik ben een jongen van 18 jaar,

Ik heb sinds gisteren een droge hoest, soms komt wat slijm mee, ik bleef maar hoesten tot ik opeens moest overgeven, er zat denk ik geen bloed bij, ik weet het niet want ja, ik had spaghetti gegeten en door de saus zag ik het niet echt, maar ik kon niet slapen omdat ik steeds moest hoesten, vandaag net hetzelfde, om de 2 minuten kreeg ik een hoestbui, ik ben ook een beetje kortademig, als ik diep inadem geeft het zo’n geluid alsof er veel slijm zit snap je? Mijn borst doet ook pijn, ik denk door de hele dag door continue te hoesten? Ook aan mijn rug een beetje.. Nu, ik ben ook een roker al van mijn 16 jaar, en men tante is ook net af van een bronchitis, ik heb nu wel wat schrik dat het misschien longkanker ofzo kan zijn.. graag snel een antwoord, grtz Gino

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat heet gewoon verkoudheid !

Reageren
    Gino

En dat overgeven want 10 minuten geleden hangde ik weer boven de wc, is dat normaal bij een verkoudheid? Want dit is de eerste keer bij een verkoudheid dat ik vaak moet overgeven of komt het gwn door het hoesten?

Reageren
    John (moderator)

Dat komt inderdaad door het hoesten. Intensief en diep hoesten kan een braakreflex veroorzaken.

Reageren
    Gino

Ontzettend bedankt!!

Reageren
Reageer op: Help! Is dit longkanker???!!
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.